14 Şubat 2012 Salı

Sevgilim oldu da başım göğe mi erdi?

Bu bir sevgililer gününde sevgilisi olmayıp üstüne bir de üzülenlere teselli şeysidir (yazısıdır):)

Ey sevgililer gününde sevgilim yok diye üzülen kişi! 

Şimdi sana sevgilin olsaydı şayet bugün, hiç de başının göğe ermeyeceğini bi tecrübe ile sabit olaraktan anlatacağım..

Buyur bakalım=

Efendimm bendeniz 99 yılının sıradan bir Ocak gününde karşılaştım sevgili ile..Hemi de en görücü usulünden..Vatandaş o zamanlarda Elektronik mühendisi bir iş kadını olaraktan açmış olduğum büroma geldi.Kader ağlarını örmüş ya bir kere aşktan yana..Görür görmez hain Eros okunu sapladı kalbime..Hay bin aşk kıvılcımı!!!!!..

Sonrası 8 Şubat söz, 13 Haziran evlilik, şimdilerde ise kazık kadar 2 meyvesi olan bir aşktı bu..

Aşk dediğime bakma sen, bunca yıl evli olup da halen daha ben aşığım diyeni Türk doktorlarına emanet ederim ben..Ne aşkı..Hiç olur mu o ilk günlerdki heyecan, kalp çarpıntısı, ayakların yeri unutması..

Şu baş göğe ermemesi olayına gelecek olursam=

Hani ben aşık oldum evlendim ya güya sevgili elimi sıcak sudan soğuk suya sokmayacaktı..Külliyyen yalan, bir kere ona bile sen ayar vereceksin,sürekli sıcak suyu açarsan elin yanıyor zira.Sonra evin temizliği,yemekleri,düzeni her şeyi her şeyi bana bakıyordu.Ordan bakarsan esas bana aşık olan anammış, zira prensesler gibi yan gel yat Osman' ımsı bir hayat vermişti anam bana bekarken..

Sonra çocuklar oldu, vallahi ikisini de aslanlar gibi ben emzirdim, o aşık olduğum kocam naptı, mışıl mışıl uyudu o sıralar..3-4 saat uykuyla çok işe gittim ben..

Sonra memleketten akrabaları gelince ben hizmet ettim,memlekete gidince akrabalarına yine ben hizmet ettim, o aşık olduğum kocam naptı, yedi,içti yattı..

Çok sonradan sevgili aşkım kocam yemek işine el attı üstün çabalarımla, artık benden önce eve gelince yemekleri yapar oldu, amannn canım yapıyor da noluyor ki sanki masa hazırlama, masa toplama, bulaşıkları makineye atma işi yine bende...

Haaa artık kendi ütüsünü de kendi yapıyor, yapıyor da noluyor sanki, ütüleyeceklerini yine ben koyuyorum ütü masasına:)

Velhasıl-ı kelam sayın okur bu liste daha çok uzar, sen en iyisimi başına hiç sıkıntı alma, hayat sevgilisiz de güzeldir..

Sevgililer gününde kocama ne mi aldım?

Karaca' dan çok şık bir gömlek..

O bana ne mi aldı, akşam ola hayır ola....

Sevgililer gününe dair geçen yılki yazım için buraya tık..



22 yorum:

  1. demek ki aşık oldugun adamla evlenmiyeceksin :)

    YanıtlaSil
  2. yine süper bir yazı kahkalara boguldum reyhancım

    YanıtlaSil
  3. hım birde şu var 10 yıldır beraberim eşimle hala aşıgım yorumunuz ne dir acaba hangi hekime gitmeliyim

    YanıtlaSil
  4. aman ne olursa olsun böyle keyifle anlatılabiliyorsa iyiki de var sevgililer :) bu arada bence de anne aşkı bambaşka

    YanıtlaSil
  5. Alemsin :))biz ailecek takılmıyoruz beklentimizde olmuyor böylelikle:))

    YanıtlaSil
  6. yorum süper ya ancak bu kadar olabilirdi :D :D :D

    YanıtlaSil
  7. : )) ols abir dert, olmasa bir dert.
    Ama en güzel sevgili çocuklar: )

    YanıtlaSil
  8. hehehehhee cuk oturmuş diyorum başkada birşey demiyorum :D
    10 uncu yılını kutlayan ben ilk zamanlardaki daha doğrusu flört dönemlerindeki o sorumsuz , sorunsuz ,kaygısız anlar aranmakta sıklıktı. böyleside güzelde , napıcaz bu işi gücü bilmem . Ne demişler bekarlık sultanlık :)

    YanıtlaSil
  9. :))) bence de sevgilisiz hayat gayet güzel :) çok da gerekli diil yani ;)

    YanıtlaSil
  10. Süpersiiinnnn,işte budur,bence de hiiççç üzülmeye gerek yok,bu tecrübenin bir değişiği benim de başımda,ufak tefek değişiklikler olsa da sonuç hep aynı demekki...

    YanıtlaSil
  11. Güzel anlatmissin canim :) gülerek okudum. Anne Aski olayina katiliyorum , öyle ask bir kere var birdahada benzeri yok. Biz annelere kiyiyoruz her isimizi yaptiriyoruz ellerde böyle bize kiyiyor :))

    YanıtlaSil
  12. o zaman biz Türk doktorlarına emanet olmaya gidiyoruz :)
    lise aşkımla evlendim 9 seneden sonra. 5 sene sonrada bir kızım oldu. Hayatı ortaklaşa, paylaşarak yaşıyoruz. Hatta geçen gün evlenme günümüzdü... Aşk aslında halen ortanızdadır da, siz elinizi uzatıp, ilgilenmiyorsunuzdur...

    YanıtlaSil
  13. :) çok güldüm canım ya ve hemen facebookta paylaştım. Çok hoş :) ama sen dua et ütüsünü yapıyormuş artık :)

    YanıtlaSil
  14. Abla yaa süpersin sen :)
    Çok öptüm seni en sevgilisinden :D

    YanıtlaSil
  15. günün anlam ve önemini anlatan çok hoş bir yazı. Gülümsettiniz beni:))

    YanıtlaSil
  16. süpersiniz ve hatta ötesi...:)

    YanıtlaSil
  17. 15 yıllık evli olarak aynen katılıyorum.

    YanıtlaSil
  18. Özetle kocadan sevgili olmaz diyorrsun :) haklısın aynen imzamı atarım yazdıklarına. En azından benimkinden olmuyo onu gördüm...

    YanıtlaSil
  19. YAZINIZI OKURKEN GÜLDÜM EH BU KADARDA HAKSIZLIK ETMEYİNİZ EŞİNİZE BAK YEMEKDE YAPIYOR ÜTÜDE GEÇ OLSADA YİNEDE HAYAT ÇOK GÜZEL SEVMEKDE SEVİLMEKDE SEVGİLER

    YanıtlaSil
  20. biri banamı sesleniyor☻ sen harikasın abla

    YanıtlaSil
  21. Çılgın köfte çok alemsin çok gece gece bakayım dedim nasıl gülümsettin beni. Sen hep yaz bırak başka işleri çok özlemişim yazılarını .) Geçmiş darling gününüz gutlu ossun bacım mucx

    YanıtlaSil
  22. Herkes kendinde olmayanı ister ya o hesap bizimkisi de :)

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)