“İÇİMDEKİ ÇOCUK “
KIEHL’S & KORUNCUK VAKFI
SOSYAL SORUMLULUK PROJESİ
Kiehl’s bu yıl tüm dünyada ve Türkiye’de 160. Yılını kutluyor.
En önemli misyonu dünyanın neresinde olursa olsun içinde bulunduğu topluma katkıda bulunmak olan Kiehl’s; projelerini tüm dünyada Çocuk, Aids ve Çevre başlıkları altında topluyor.
Bu uğurda 160 yıldır yüzlerce proje gerçekleştiren Kiehl’s 2012 yılında tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de ilk kez özel bir proje ile çocuklara yardım eli uzatıyor.
Yöntem PR danışmanlığında; 160. yıl konsepti için 13 ünlü isimle birlikte “İçimdeki Çocuk” projesine imza atmak için bir araya gelindi.
Kendi alanlarında ilklere imza atan birbirinden değerli; Deniz Akkaya, Sibel Arna, Ceyla Aysal, Tuvana Büyükçınar, Aslı Ekşioğlu, Tansa Mermerci Ekşioğlu, Harika Güral, Işın Görmüş, Michele Kafar Gültan, Ebru Şallı, Ece Şirin, Yalın, Selçuk Yöntem gibi önemli isimler bu projeye destek vermek için aynı çatı altında toplandı. Bu vesileyle ünlüler hem yaratıcılıklarını sergileyerek tasarımlarını paylaştılar hem de içlerindeki çocuğu ortaya çıkaran masal kahramanları olarak kamera karşısına geçtiler.
Çocuklara yardım kampanyası adına birlik olan bu 13 ünlü isim “Türkiye Korunmaya Muhtaç Çocuklar Vakfı” bünyesindeki Koruncuklar için, Kiehl’s Ultra Facial Cream ambalajları üzerine içlerindeki çocuğu çizdiler.
Kiehl's kendi alanında bir ilke imza atarak tasarımların yer aldığı Ultra Facial Cream’i Mayıs ayında satışa sunuyor olacak.
Kiehl’s ünlü isimlerin imzasını taşıyan bu ürünlerin satışıyla elde edilecek olan gelirin büyük bir kısmını Koruncuk Vakfına bağışlayarak korunmaya muhtaç çocuklara elini uzatıyor.
Geleceğe destek vermek ve içinizdeki çocuğu yaşatmak adına siz de Koruncuk’lara el vermek isterseniz 0212-274 95 45 numaralı vakıf telefonunu arayabilirsiniz.
Bu projede emeği geçen herkese başta destek veren ünlüler ve basın kuruluşlarına teşekkürü borç biliriz.
Kiehl’s Hakkında;
Kiehl’s 1851 yılında New York’ta kurulmuş bir eczane.
160 yıldır müşterilerinin beklediği en yüksek kalitede cilt ve saç bakım ürünlerini üretmek için benzersiz formüllerinde en etkili doğal içerikleri en yüksek oranlarda kullanıyor.
Kiehl’s ürünleri son derece etkili ve güvenli, hassas ciltlerde dahi güvenle kullanılabiliyor. Ürünlerin estetik kaygılarla değil etkinlik kaygısıyla tasarlanıyor olması, yani asla ambalaja değil, tamamen içeriklere yatırım yapılıyor olması markanın en büyük özelliğini taşıyor.
Kiehl’s “Denemeden Alma” felsefesi doğrultusunda müşterilerine ürünleri, yapılan cilt bakım konsültasyonu sonrasında deneme boylarını vererek tanıtıyorlar. Ve en önemlisi de dünya çapında markanın duruşu gereği hiç bir reklam ve promosyon harcaması yapmadan, sosyal sorumluluk projeleri geliştirerek üzerinde yaşadığımız dünyayı daha iyi yarınlara taşımak için elele vererek çalışıyor.
Türkiye Korunmaya Muhtaç Çocuklar Vakfı- “Koruncuk Vakfı” Hakkında;
1979 yılında zamanın üst düzey bürokratları ve gönüllüler tarafından kurulmuştur.
Türkiye Korunmaya Muhtaç Çocuklar Vakfı (TKMCV), her çocuğun şefkat, sevgi, anlayış görme, yeterli beslenme, sağlıklı ortamda yaşama, oyun ve eğlence olanaklarından yararlanma, çağdaş bir eğitim alma ve yeteneklerini geliştirme, kısaca insan haysasiyetine yakışır bir şekilde yaşama hakkı olduğuna inanmaktır.
Koruncuk Vakfı kurup yaşattığı “Çocukköyleri” ile korunmaya muhtaç çocukları, yani Koruncukları, okul öncesi yaştan başlayarak sağlıklı bir aile ortamında gelişmelerini sağlayıp, geleceğe hazırlıyor.
2005 yılında, Türkiye Korunmaya Muhtaç Çocuklar Vakfı’na “korunmaya muhtaç çocuklar konusunda” yaptığı özverili ve başarılı çalışmalarından dolayı Birleşmiş Milletler Ekonomik ve Sosyal Konseyince “ ECOSOC Özel Danışmanlık Statüsü” verilmiştir.
Bu projede emeği geçen herkese başta destek veren ünlüler ve basın kuruluşlarına teşekkürü borç biliriz.
Detaylı Bilgi için:
Yontem PR danışmanlık:
info@yontempr.com ve/veya 0212 215 58 50
Bende mim'in var kuzum.
YanıtlaSil