10 Eylül 2012 Pazartesi

Balıkesir Sarımsaklı / Akçay tatilimiz (3)

Uzun zaman oldu sayın okur burada ve buradaki  Balıkesir Sarımsaklı / Akçay tatil yazılarımın devamını getirmeyeli..Gün bugündür deyip davranayım dedim.

Ayvalık'tan devam paylaşmaya.

Ali Çetinkaya'nın ruhu şad olsun.

Ata'mın resmini keşke daha dikkatli çekseymişim, dal kapatmış, üzüldüm, bir dahaki gidişimde dala dikkat edeceğim..

Belki Ayvalık'da kalırız diye otel bakarken bir otelde dikkatimi çekenler...

Ve Ayvalık'tan dönerken..

Bu yazıyla alâkası yok ama az önce twitterda Ömer Hayyam' a ait çok güzel bir söz okudum..Paylaşmazsam çatlarım yahu!

Sevdiğini mertçe seven kişi, pervane gibi özler ateşi. Sevip de yanmaktan korkanın, masal anlatmaktır bütün işi..

1. Resimlerinize bayıldım şahane çekmişsiniz özellikle Atatürk ile ilgili olan resimler tek kelime ile şahane...benden de size bir edip cansever,

Biliyor musun az az yaşıyorsun içimde,
    Görüyorsun ya bir sevdayı büyütüyoruz seninle yada bir ruh birleştiriyoruz ebediyete,
    Sana değiniyorum, sana ısınıyorum, bu öyle bir şey ki,
    Birleşiyoruz sessizce.

2. aynı yerlere gittik biz de, özlemişim... :)

3. Çok merak ettiğim bir yerdir Ayvalık. Umarım bir gün yolumuz düşer

4. canım güzel yorumun için çok teşekkür ederim öperimmm=)

5. Merhaba
    bloğunuzu severek takip ediyorum,ama söylemek istediğim birşey var.
    Bir okuyucu olarak birden fazla blog takip ediyorsanız bunu gooogle reader üzerinden
    yapmak en iyi seçenek,ve ilgini çeken bir şey gördüğünde bloğun sayfasına
    gitmek(en azından yorumları okumak için)ama sizinde bloğunuzda olduğu gibi postunuz
    google readerda sadece yazı olarak resimsiz görünüyor,bu da diğer bloggerların postlarının
    arasında dikkat çekmeden karışıp gitmesine sebeb oluyor,benim size naçizane tavsiyem
    bloğunuzun google readerdaki görünüm ayarlarını değiştirirseniz (hem yazı,hem resim görünecek şekilde)
    hem bloğunuz öne çıkar,hemde sayfa ziyaretçiniz artar.

6. merhaba bloğunuzu çok sevdim izleyicinizim bende sizi bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızıda isterim hoşçakalın:)

7. bende 2 hafta önce ayvalıktaydım,fotoğraflara bakınca tekrar gittim geldim :)ne güzel yerdi..

8. merhabalarr
    10 seneye yakin sarmisaklida yazligima gittik geldik
    ayvalik inanilmaz bir yerdi benim icin ama.......hersey gibi oda bir bitti
    simdi sapancadayim
    iyiki gitmisiniz:)))))

9. ayvalık çok güzel bir yermiş,umarım ileride gitme fırsatım olur...

10. ne güzel geziyorsunuz ailecek. bende gideyim ayvalığa. onlar zaytinyağı di mi halis muhlis! ;)

11. cagla kanat,çok tşk. ederim.Şiir de çok hoş..

Swotpisces,ben de özledim..

tosbagalar,inşallah

Duygu Senyurek,rica ederim,bilmukalabe

CmlTmzl,çok tşk. ederim ama nasıl yapacağım?

12. ♕Süslü Püslü ♕, çok merci,gelirim gelmem mi?

anne eli gibi,yaz olsa da yine gitsek tatile

Cihan, Sapanca da güzeldir.

mycreationandinspiration,inş.

Syhn,git kuzum, efettt:)

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)