15 Mayıs 2013 Çarşamba

Bu Aralar Ben (6)

Bir ReyhanlaHerşey "Bu Aralar Ben" klasiğinde daha sizlerle birarada olmaktan mes'ut ve bahtiyarım canım okur:)


Çiçeğim benim güzel çiçeğim...Yeni arabamızın hediyesi olur kendisi...Merci sevgili Nissan...Bu arada gerek satış sırasında gerekse sonrasında çok çok mennun ettiniz bizi...Demek ki bu ülkede böyle özverili çalışanlar da barınabiliyormuş..Bizi her zaman bir aile sıcaklığında karşıladınız, buradan teşekkürlerimi gönderiyorum...

Eski arabamız Opel 'e ise hüzünlü bir elveda çektik, ne güzel bir arabaydı, oğlumla yaşıt tam 8 yıl kullandık,hiç sorun çıkarmadı bize, elveda yavrum, yeni yuvanı en az bizim kadar sevesin dilerim..


Arkadaşım bissürü erik aldı iş molasında götürdük..


Ben dünyanın bütün kuruyemişlerini seviyorum, bir avuç bademi elime uzatan arkadaşıma da öpücüklerimle..


Aman da aman kek çiçeği de dağıtırmış izinden gelen personel...


Bizim işyeri çok eğlenceli,bknz. ayva lokumu ikramı, kabul ediyorum boğazlarımız her türlü tada açık, homili gırtlak yeme modundayız:)


Gidiyonuz da bana mı gidiyoz sanki kırmızı arabişkolar...Ben çok "üç kuruş fazla olsun kırmızı olsun"cuyumdur ama yeni arabamızdaki renk tercihimiz inci beyazı oldu, ama çok asil kuşum benim...


Kurabiye tıkınma saatimiz, bu defa şansı midye kurabiyeye verelim dedik..


Sunum herşey hacıı:) Bunlara kim hayır diyebilir, yaşasın kuruyemişli kayısılar..Var mı Malatya bir ki:)


Şu ortadaki altın rengi kıvrımları olan avize nasıl hol için hadi bi fikir attırıverin..


Benim köfteci oğlumun uğrak yeri İzmit Kandıra yolu üzerindeki Mini Köşk Köfte salonu..Yolunuz düşerse tavsiyemdir...Dili de ne tatlı bebişimin maşaallah..


Yarasın koçuma, kendisi de koç burcudur..Sahi nasıldır Koç evlatları?.Yıllar önce aynı işyerinde göreve başladığım bir arkadaşım koçtu ve annesine çok düşkündür koçlar derdi, iki koçum var tesellim de budur..


23 Nisan kostümünü yesin annesi..Eli de tıpkı annesi..


Sayın üretici bak zarardasın, iki minik yavru salatalığı heba ettin gördün mü?


Sevgili arkadaşım ziyaretimizde bize nefis tadlar hazırlamış hamile hamile..Üstteki gibi kesilecek, arasına dövülmüş ceviz veya fındık konulacak,rulo yapılacak, üzerine sos dökülecek, afiyetle yenecek, sütlü hafif bir tatlı..


Bu da rulo hali..


Diğer ikramlarından börekler biri peynirli, biri patatesli ve hepsi  nefisti..


Makarna salatası, pek sevmem dedim ama yalan yok bir güzel de yedim, zira çok güzel yapmıştı.


Bahçeden toplanan erik gibisi yok..Kayınvalidesinin bahçesinden toplanmış..


Oturdukları evin çok güzel bir bahçesi var kendilerine ait..Asma yaprakları olmuş, beni sar diyor..




Üstteki fotoları kedicanları görüntülemek adına çektim..


Oğlumla o günki arkadaşlarımdan en çocukla çocuk olanı top oynar iken..


Kahve takımını çok sevdim,çok şık değil mi?


Dantele dikkat ben çok beğendim..


Uğurlanırken bir kızıl goncaya benzer dudağınnnnn, açılan bir gülüsünnn sen baharınnnn şarkısı geldi aklıma bu gülü görünce..

Diğer Ben Bu Aralar yazılarımı okumak isterseniz blogumda arar bulursunuz:)

Güpgüzel günler sizinle olsun...

18 yorum:

  1. Sevgili Reyhan, öncelikle yeni arabanız hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullanın derim.:) O koç oğlanı yanaklarından kocaman öp Nilgün teyzesi için.:) Ben de bir koçum:))) İnadımız inattır... Dilediğimizi yapmak için, sabırsısızdır ama yüreğimiz hep kocamandır:))) Şu ayva lokumuna çok takıldım arkadaşım:) Sıraya sokana kadar ayva bitti:)) Malum bir torun var. Koç bile olsan, torun girince işin içine zaman sabretmeyi öğreniyorsun:) Sağlıcakla kalın:) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok merci,uyudu yavrucugum sabah opecegim soz,Himmmm koctan umitvarim o halde.Ayva lokumu sahane atlanmamali

      Sil
  2. Merhaba:) öncelikle hayırlı uğurlu, kazasız sıkıntısız günleriniz olsun yeni arabanızla dilerim ki.. Dolu dolu geçmiş günler belli ki. Misafirlikte ne güzel ağırlamışlar. Bu arada koçlar şanslı olurlar, yaşar görürsünüz inşallah. Hol için avize fikrine gelince, öncekilke "Kim soruyor?" demem gerek. Zira eşinizden mütevellid soruyorsanız ya da direk siz soruyorsanız durumlar değişir. Kısacası hafta sonu evime pek de istemediğim ama sadece iyi aydınlattığı için bir avizemsi birşey aldık, avize demeye pek dilim varmıyor da.. Eşlerin ilginç fikirleri olabiliyor. Konsepte göre değişir o ortadaki altın rengi olan da..Evdeki hakim renkleri ve genel döşemeyi tam bilmeden zor biraz bunun cevabı, sevgiler, selamlar:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok tşk. ederim.Bu aralar her günümüz böyle dolu.Vallahi yine gidelim diyorum,harika ağırlandık.İnşallah dediğiniz gibi benim koçlar da şanslı olur.Avizeyi ben beğendim:) Holümüze uyacak gibi..Sevgiler, selamlar..

      Sil
  3. Yeni arabanız hayırlı uğurlu olsun..Mini köşk çok sevdiğim mekanlar arasındadır.Açık büfe kahvaltısınıda tavsiye ederim..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşk. ederim.Pekâlâ Mini Köşk'ün açık büfe kahvaltısını da deneyelim.Sevgiler..

      Sil
  4. Reyhan arabanızı güle güle kullanın, maşaAllah.Şu rulo kek tarif olarak istesem :)Kandıradaki o köfteciyi biliyorum hatta bu hafta sonu oradaydım desem:))İnş karşılaşmak ve birlikte yemek te nasip olsun diyorum, sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok merci.Tarifi arkadaşımın görümcesi yapmış, o gün sordum ama o da bilmiyordu aldığı zaman verecek ben de size ileteceğim.Aaaa ne hoş olur orada birlikte yemek yemek..Sevgiyle..

      Sil
  5. mutlulukla sevgiyle kullanırsınız umarım. nissan ın çiçeklerine bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşk. ederim..Çiçeklerimi ben de çok sevdim..

      Sil
  6. arabanız hayırlı uğurlu olsun..hep güzel günlerde kullanın inşaallah..

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel, özgün fotoğraflar paylaşmışsınız. Bana da beklerim.
    kumtanesiyiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşk. ederim.Gidiyorum tabii ki şimdi bloğunuza..

      Sil
  8. Çiçekler çok güzel canom arabanızla güzel gezileriniz olsun. Yediğin içtiğin senin olmuş zaten :) afiyet olsun bacıma. Günlerin dolu dolu geçmiş ne güzel. Avizeyle ilgili en doğru kararı sen verirsin canom uyuyorsa al. Öperim.

    YanıtlaSil
  9. Çocuğunuz çok şeker maşallah:)

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)