23 Mayıs 2013 Perşembe

İlk Amin Maulof okuyuşum=Doğu'nun Limanları


Amin Maulof'u çok duyardım ama kitabını okumak yeni kısmet oldu..Doğu'nun Limanları ilk başlarda sıktı beni ancak kitap sonraları açılarak sardı beni:)

İsyan'ın sıradışı hayatı,akıldan öte yola girmesi ve uzun yıllar karısının bu yüzden ondan uzaklaşması çok canımı sıkmıştı.Ama sonunda karısıyla kavuştu,ben olsam affetmezdim.Kadın mücadele edebilirdi İsyan'ın aklını başına getirmek için, ama yapmadı..Kitabın sonunda yıllar sonra görüştüler ve sarıldılar birbirlerine.Belki de İsyan hakvermişti karısına el akıllıyla uğraşamıyor, gayrısını kim çeker diye! Bilemiyorum..Allah kimseyi akıldan sonraya komasın!


İsyan'ın aklını sıyırmaya başladığı sıralarda karaladıkları var yukarıda..Kapalı gözlerinin içinde gölgesinin üstünde yürüdü bir süre Anadolu'nun damar damar yollarında gibi..Sonra o haliyle MÜCADELE, MÜCADELE VE YİTMEMEK 'ten yana oldu rotası..aferin ona...

Kitabı okuyunuz efendim tavsiyemdir..

8 yorum:

  1. En sevdigim yazarlar arasindadir.semerkant teneos adasi vs okumani tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  2. Cok beğenmiştim bu kitabı. İlk başlarda dediğin gibi sıkıyor gibi oluyor ama sonrası fena :)

    YanıtlaSil
  3. çok severek okuduğum bir kitaptı...

    YanıtlaSil
  4. bende okudum.çok beğendim.ayrıca afrikalı leo kitabıda güzel.ha birde tanios kayasıda harika.tavsiye edrim

    YanıtlaSil
  5. Neredeyse bütün kitaplarını okudum. Bir kısmı evet çok güzel. Ama bazıları beni çok zorladı. Emeğe saygım olduğu için asla bir kitabı yarım bırakmam. Ama elimde uzadıkça uzar.

    YanıtlaSil
  6. en sevdiğim yazar en sevdiğim kitabı.blogumda da yer verdim.
    ah ahh içim acır hala hem kahramana hem de aynı hayatı yaşayan kendime

    YanıtlaSil
  7. çok güzel betimlemiş ama öyle anladım kolaylıklar diliyorum sana

    YanıtlaSil
  8. Ben de bu kitabı hep merak ederim ama almak nasip olmadı hiç.Aynı yazarın Semerkant kitabını okumuştum.Tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)