27 Eylül 2013 Cuma

Tavsiye Kanalı'ndan D-shopping paketim

Bir Tavsiye Meleği olmamdan sebep aldığım paketi sizlerle paylaşmak istedim..

Tavsiye Meleği nedir derseniz Tavsiye Kanalı şöyle der=

Bir ürün ya da hizmet satın almadan önce hepimiz tavsiyelerine güvendiğimiz birilerinden yardım isteriz değil mi? Yeni şeyler keşfetmeyi seven, keşfetmekle de kalmayıp çevresiyle paylaşan, fikirleriyle satın alma kararlarımızı etkileyen şeytan tüyüne sahip Tavsiye Melekleri...


Sizler deTavsiye Kanalı'na katılmak isterseniz buraya tık tık...

Teşekkürler Tavsiye Kanalı..Teşekkürler D-Shopping.


8 yorum:

  1. Bu sefer en tembeliniz bn çıktım. İlk eline ulaşanlardan biriyim ama daha yayınlıyamadım :)
    Ped cüzdanı çok sevimli değilmi :)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de geç yayınladım sayılır.Sevimli buldum ben de cnm.

      Sevgiler..

      Sil
  2. merak ettim ben de:)
    fikrimühim gibi birşey galiba

    güzel geceler reyhancım:)

    YanıtlaSil
  3. bende üyeyim hatta ilk üyelerinden.aktifde sayılırım ama henüz hiç bir kampanyadan gönderi almadım .çıkacağım üyelikten bu ne ayrımcılıktır arkadaş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de 2. alışım.Hahaha çıkma yahu az daha bekle Tavsiye Kanalı'nı seviyorum ben..:)

      Sil
  4. canım seni mimledim cevaplarsan sevinirim :))
    http://kelebeketkisi39.blogspot.com/2013/10/blogger-bulusmalari-mimiiiiii.html

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)