23 Ocak 2014 Perşembe

Ayşenur Yazıcı'dan cilt bakım rehberine dair duyurudur!


Canım okurum,Ayşenur Yazıcı buradaki yazıma yazdığı yorum ile ACİL CİLT BAKIM REHBERİ KİTABINI kendisine mail atan herkese matbaaya yolladığı şekliyle PDF formatında yollayabileceğini bildirmişti.

Dün aynı yazıya bir yorum daha geldi kendisinden der ki=


Reyhan hanım mail atanlara yetişemeyince web sitemin açılış sayfasına isteyenin indirebileceği şekilde acil cilt bakım rehberini koydum. Bu sayfadan çok gelen olduğu için önce size bildireyim dedim...Belirtirseniz mutlu olurum.Sevgiler Ayşenur
Dolayısıyla artık kendisine mail atmanıza gerek yok http://www.aysenuryazici.com/ sitesine tıklayınca açılan sayfadan rehberi indirebilirsiniz.
Bu arada Ayşenur Yazıcı'nın aynı zamanda yazar olduğunu da biliyorsunuzdur, hemen hemen bütün kitapları var bende, yakında okumaya başlıyorum, sizlerden var mı okuru? Ben anlatım dilini sevdim şöyle bir göz attığımda..



2 yorum:

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)