29 Ocak 2014 Çarşamba

Kampanyon.com:Masabaşı alışveriş keşfim



Benim gibi iflah olmaz bir alışveriş tutkunu için masabaşı alışverişi de kaçınılmaz..Hele alışveriş sonrası heyecanlı kargo bekleyişi, kargoyu teslim alınca açana kadar ki o heyecan kalp kalp kalp...:)

Bu bağlamda karşıma bana yardımcı olacak bir site olan kampanyon.com çıkıyor.

Sitede geziniyorum ve alışkanlıklarıma uygun olarak sıralanmış kategoriler, veritabanında tekstilden, ayakkabıya, aksesuardan -ki tutkunuyumdur-, kozmetiğe birçok sekmede indekslediği on binlerce ürün ile hızlı online alışveriş konusunda tüketiciye kolaylık sağlayacağını garanti eden bir kampanyon.com buluyorum. 


kampanyon.com satış bir yapan bir site değil yalnız. Özelliği tamamen alışveriş sitelerinden bağımsız olması ve bir alışveriş kataloğu gibi tüketiciye aradığı ürünün o esnada güvenilir online alışveriş sitelerinin hangilerinde, hangi fiyatla ve en önemlisi de hali hazırda olan hangi kampanyalarla sunulduğunu kişiye göstermesi. Yani objektif bir göz gibi bize fikirler vermesi. Bu harika bir şey benim için belki de sizler için de..


Ben çok alışveriş yaparım ama gözüm kapalı da hemen almam alacağım ürünü. Fiyat ve güvenilirlik karşılaştırmasını yaparım ama harcayacağmı zamanın da kısıtlı olduğunu düşünürsek, kampanyon.com a girerim ve arama butonuna aradığım markayı ve modeli yazdığımda karşıma bütün seçenekler sunulur. Artık geriye sadece seçim yapmak ve siteye yönlenmek kalır. 

Sitenin tüketiciye sağladığı en önemli fayda ki ben bunu çok önemserim= İndirim kuponları. Online alışveriş sitelerinin sadece kampanyon.com a sağladıkları indirim kuponları ile kişi alacağı ürüne kampanyon.com aracılığı ile yönlendiğinde bu indirim kuponlarından faydalanabiliyor. 

Bakalım sevgililer günü için sizler hangi alışveriş alternatiflerini bulacaksınız kampanyon.com a ışınlanarak..

Keyifle alışverişler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)