16 Ocak 2011 Pazar

SERTEX-İXİR döşemelik Kumaş Temizleyicisi deneyimim



Efendim takip edenler bilir bir süre önce bu yazımla duyuru yaparak SERTEX firmasının İXİR döşemelik Kumaş Temizleyicisinden hediye etmiştik.

Sevgili Sertex bana da ürün yollamıştı.

Epeydir aklımda bir türlü fırsat olmadı.

İXİR döşemelik Kumaş Temizleyicisini kullandım ve kesinlikle mennun kaldım.

Daha önceki yazımda da yazdığım üzere Sertex bu ürünü kahve, çay, çamur ve kül gibi akla gelebilecek her türlü lekeyi zorlanmadan çıkarabilsin diye üretmiş..


Ürün özellikle taze lekelerde, ki bu hanımlar için çok önemli, anında müdahale etmesi şansı vermekte..

Ayrıca ürün kokusu mükemmel, temizlik işkence olmaktan çıkıyor bu kokuyla, temizlik sonrası kaç gün salonumuz harika koktu..Set bileşenleri de çok iyi düşünülmüş..Biz hanımlar bayılırız minik fırçaydı, süngerdi, hepsi bir arada setlere.

Veee biz çocuklarımla sildik koltuk ve kanepelerimi, kiti öyle sevdiler ki, oyun oynar gibi sandalye döşemelerini bir silişleri vardı evlere şenlik.

Ürün kullanımında açık renk kumaşlarda kullanılması tavsiye ediliyor ama ben koyu renk kumaşlarda da iyi sonuç aldım.

Teşekkürler Sertex..

Veee Sertex'in yeni ürünü için geri sayım başladı!! DEVRİM niteliğindeki yeni döşemelik reklam kampanyası pazartesiden itibaren tüm ulusal kanallarda olacakmış benden söylemesi..

8 yorum:

  1. Güzel bir ürün desene bu Reyhane,alıp denemeli.

    YanıtlaSil
  2. Farklı ürün alıp denesemde aynı lekelerde çıkarma güçleri hep aynı oluyor. Eğer bunu görürsem alıp denemek isterim set halinde olmasıda çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
  3. temizlik için gelen kadın koltuklarımı çok ıslak bırakmış. bu sefer koltukların içindeki kir dışına kusmuş şimdi ne yaparsam yapayım kirli gibi duruyor koltuklarım . acaba bu deterjanı denesemmi

    YanıtlaSil
  4. bende merak ediyordum nasıl oldugunu

    izlemedeyim,yeni bloğuma beklerim mutlaka

    http://rebeltakipte.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Bana da lazım böyle etkili bir temizleyici. Bacım nerden alabilirim?

    YanıtlaSil

  6. bebek kedi kız,evet canım, ben mennun kaldım dediğim gibi

    Birileri anlatsın ( Nergiz ,taze lekelerde bunu dene bir canım

    akasya ağacı,bu konuda firmayla görüşebilirsin,resme tıklayınca link mevcut

    rebeltakipte,güzel bir ürün denenmeli derim, blogunun açamadım ama linkten

    Yeşim,resme tıklayınca linkten satın alabilirsin canım.

    YanıtlaSil
  7. hmm faideli bir ürün olup, hemen temin edilmesi gerekir:d

    YanıtlaSil

  8. YETENEK-SİZİN,evet tatlım,haklısın

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)