20 Nisan 2012 Cuma

3 Kurtarıcım: Jolis Matins, Boudoir Time & Tonight is My Night!


Hafta sonumu ruj avında geçirdim. Son dönemlerde fazlasıyla aklımda kalan Lancôme’un Rouge In Love serisine göz atmaya kararlıydım. Tarzını çok beğendiğim Emma Watson’ın yüzü olduğu serinin, ruh durumunuza göre 3 renk kategorisi var.

Jolis Matins fresh hissi seven, gündüz ruj kullanan kadınlar için ideal... Boudoir Time serisinin renkleri gün içinde bir araya geldiğiniz arkadaşlarınız arasında en dikkat çeken isim olmanızı sağlayacak nitelikte ve Tonight is My Night; sizi her daim çekici hissettirecek renk çeşitleriyle daima çantanızda bulundurmanız gereken olmazsa olmaz ürünlerinizin arasında olmayı hak ediyor.

Şunu da belirtmeden geçemeyeceğim bu ürün oldukça kalıcı. Her saniye rujunu yenilemek istemeden anı yaşamak isteyenler için ideal.

http://www.facebook.com/LancomeTurkey

Bir bumads advertorial içeriğidir.

4 yorum:

  1. ya krylondu galiba ruj ve rimelini aldım hiç memnun kalmadım evet lancome ve dior rimellerin beğeniyorum

    YanıtlaSil
  2. bu bülteni gördükçe merakım artıyor:)

    YanıtlaSil
  3. bu rujlardan kesin almalıyım çünkü şu an 4. oldu bloglarda gördüğüm :)

    YanıtlaSil
  4. evet ben de almak istiyorum

    Bloğunu yeni keşfettim ben de seni davet etmek isterim

    www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)