18 Nisan 2012 Çarşamba

Moral asma aparatı arıyorum yukseldigi anda asayım diye:)

Dün akşam twitterda birisine bakıp çıkacakken birden aklıma başlıktaki veciz sözümü yazmak geldi:)

Moral asma aparatı arıyorum yukseldigi anda asayım diye:)

Nasıl ama? Kendimle gurur duydum, bak büyük insan olsaymışım iyi söz çıkarırmışım gibi geldi biran..Ha ha yaşasın kendini beğenmiş insan tipi:)

Şimdi bu moral denen şey çok da kalıcı bir şey değil biliyor musun o nedenle bu aralar bana da çok lazım olduğu için yükseldiği anda hemen asayım ki bir daha düşmesin istiyorum.Bu ara Secret kitabını okuyorum 3-4 sayfa bir şey kaldı bitmesine.Şimdi bu kitabın tam da bana boyun fıtığı teşhisi konduğu anda ve ben ameliyat olmamak için bir mücadele içine girip fizik tedaviye başlayınca karşıma çıkması da bir sır mı bilemiyorum.Kitaptan çok şey aldım,aldıklarımı kaybettim, ısrarla buldum, velhasılı kelam gidip geliyor bende kitap bilgileri..

Hayat da böyle kulakların ağzında sırıtmana izin vermiyor ki be kardeşim her zaman, Secret' da dediği gibi kafa nereye sen oraya olayı olsun..Kafa çoğunda başka yere sen başka yere..Tam tamam ben an itibarıyla bir Secret insanıyım el-cümlesi vız gelir diyorsun, sonra öyle bir şey oluyor ki zönkkkkk..Mesela cuma günü twitterdan da paylaşmıştım, -fırsatım olsa uçanla kaçanı twitterdan paylaşırım, zira bende bir secret insanından ziyade bir twitter insanı durumu var:)-böyle her şeyi tozpembe görüyor,

mutluyum

mutlusun

mutlu

mutluyuz

mutlusunuz

mutlular havalarında fink atıyordum tweetlerle..

Ama akşama doğru bir telefonla haltetmişsin sen mutluluğu dedi..

Daha bugün moralman düzeldim biraz..

Yaaaa bir de benim sinirler gevşeyecekmiş de ben de boyun fıtığını yenecekmişim de hava civa senin anlayacağın..

Zaten Secret' tan yazarı hariç kim ihya olmuş ki ben sıraya gireyim?

Yoksa sen mi bana nazar ettin o gün ey cemaat-ü twitterın..Ha sorarım size haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

Eğer öyleyse yaktım çıranızı..:)

7 yorum:

  1. ben de ne diyorki dedim başlığa bakarken : ) evet asalım ve sabitleyelim süper kalsın hep : )

    YanıtlaSil
  2. Hayır fıtığa çözümse bende okuyayım o kitabı:)

    YanıtlaSil
  3. Süpermiş çaldım vecizeni, adaş olduğumuz için de altına yazılan isim açısından sorun olmaz sanıyorum:))

    YanıtlaSil
  4. Ne zaman çok mutlu olduğumu ilan etsem, başıma aksilikler gelmeye başlıyor...Ben de öyle mutlu günlerimin sonunda yüzümü asacak telefonlar alıyorum bazı zamanlar..Ama şükürler olsun hepimiz için..

    Boyun fıtığını ameliyatsız iyi edeceğine önce kendin inan bunu yapabilirsin ve yatıştır sinirlerini, sakin ortamlarda sevdiklerinle huzurlu olarak, pislikleri hayatından çıkararak başlayabilirsin..Kendine ayırdığın zaman en kıymetlisi , ben bunu bilir bunu yaşarım..Derin nefes alarak , yürüyüş yaparak , egzersizlerinle bunu aşacağına inanıorum.

    YanıtlaSil
  5. inanma annem hep imgele diyorum eşek osrii sanki .)
    kızım rahat ol geniş ol yaşlanıyorsun lan kabul et nazarmış ahaha .)) şaka bir yana canısı harbiden geçmişler olsun yeniden ve inanma şu nazara ki çekme mucx

    YanıtlaSil

  6. mine,hoş olur değil mi?:)

    zeynep,yok çözemedi

    ALIŞVERİŞ DANIŞMANI,beğenmene sevindim,çal çal:)

    Zuhal Varol,o hepimizde öyle maalesef..Henüz başaramadım ama olacak umudu var

    FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu ASLAN},teşekkürler canım..

     Stil Direktörü ,zuhahah,ilk okuyunca da şimdi de çok güldüm ha:)


    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)