16 Nisan 2012 Pazartesi

Ben bu Luxybox cicilerini yerim:)

Luxybox' ın mart kutusu beni 12' den vurdu sayın okur..




Şunlara baksanıza insanın neredeyse kullanmayıp yiyesi geliyor o derece:)


Luxybox bu kutu içeriği ile benden tam puan aldı..

Sevgilisine, eşine, çalışanlarına hediye arayışında olan baylara Luxybox alternatifini düşünmelerini öneririm..Hangi kadın bayılmaz ki bu cicilere..



Bulgari vücut losyonunun kokusu sıradışı bana göre, çok beğendim..Aynı şekilde sabunun kokusu da bana hitap eden hoş bir koku..

Teşekkürler Luxybox..

Eğer siz de Luxybox' a ayda sadece 19 TL karşılığında abone olursanız seçkin kozmetik markalarının 4-5 deneme boyu kapınıza gelebilir.

Bu arada Luxybox Türkiye' nin en makyaj yapan kadınını arıyor, belki de o sizsiniz...Yarışma şartları için  buradaki yazımı inceleyebilirsiniz.

7 yorum:

  1. İyi günlerde kokulu kokulu kullanasın :)

    YanıtlaSil
  2. Sitede davetiye kodu soruyor aylik abone olabilmek icin ben bir turlu anlayamadim acaba bilgi verebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  3. ilk takma kirpikleri denedin di mi itiraf ett :)))))

    YanıtlaSil
  4. ben kabartma tozlu vanilyalı kutuya 35 tl bayılıyorum :( hemen buna geçmeliyim

    YanıtlaSil

  5. ♥pemb€sinti♥,merci canım

    Happy Mixy,Davetiye kodu için artık, öncelikle www.luxybox.com 'dan alışveriş yaparak aylık aboneliği talep eden kişilere davetiye kodu gönderimi yapılıyormuş,bilginize.

    Syhn,bilemedin otur sıfır:) Rahatsızım bu ara ya hiç deneme fırsatım olmadı, ama deneyeceğim..

    Yonca,hayırlı geçişler o zaman:)

    biricitconsungunlugu,teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. heey harika gözüküyor bu Luxybox :)iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)