18 Şubat 2010 Perşembe

Ben de Eyüp Sultan'a gittimdi,basın masın yoktu ortada ühüüüüüüü


Eyüp Sultan’a gideceğini menajerleri aracılığıyla gazetecilere duyurduğu iddia edilen Deniz Seki; 'çok tartışılan' Eyüp Sultan ziyaretiyle ilgili bir açıklama yapmış: "Artık attığım her adım medya ile paylaşılacak. Basın mensubu arkadaşlarımla köşe kapmaca oynamayacağım.Dua etmeye gitsem bile, onların haberi olacak. Ben her zaman "Benim gizlim saklım olmamalı!" derim. Karşılaştığım zorluklarda Allah'a sığınmamı sansasyon olarak yorumlayan arkadaşları da Allah'a havale ediyorum!"

3 yorum:

  1. Ay kız Alemsin valla..
    sen bi daa git elbirliğiynen olmadı blog birliğiynen çağırırız basını sana :)))

    YanıtlaSil
  2. Canımsın onu düşünenler varsa şayet zamanı gelince hesabını öderler sen takılma balım duaların kabul olsun

    YanıtlaSil
  3. Çalışkan Arı,söz ama gidince haber vericimmmmm..

    Stilcan,anam takılır mıyım heç,ben kasten basına haber vermiyom...

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)