12 Şubat 2010 Cuma

Bir Alexander McQueen kişisi neden intihar eder?




Alexander McQueen artık yok diye okuyunca bugün üzerinde durmadım önce, dedim herhalde son tasarımları pek beğenilmedi..Yok öyle değilmiş işin aslı intihar etmiş 40 yaşında, gencecikken daha..

Birisi bence bu dahi çocuklar niye intiharı seçer konusunu ele almalı..Neden para,pul, şan şöhret gırla giderken ruhlarındaki gedik daha da büyür? Bir zamanlar yeni evli ve hanımı 4 aylık hamile birisi, dükkanında çalışan bir kızı alıp uzak illere kaçmıştı..Bir zaman sonra erenlerden birinin kapısını çalmış,o da ona "ARADIĞINI KADINLARDA BULAMAZSIN" evladım demişti..Acaba o Eren kişisi görmüş müydü o gencin ruhundaki gediği..Keşke McQueen' inkini de bir gören olaydı?McQueen de ruhundaki arayışı bulamadı mı acaba? Hep yanlış kulvarda mı aradı? Bilemiyorum orası bana uzak, ama sanatçı ruhlara bir psikolog şart..Bir diğer sanatçı intiharını da burada paylaşmıştım

Ruhundaki sanatı alabildiğince paylaşabilen bir kişi,esas ruhunu paylaşamıyor demek ki kimseyle, belki kendisine dahiii..Yoksa paylaşsa da durum yine Nasrettin Hoca fıkrasına bağlanır mıydı? Bilinmez bu saatten sonra..Fıkra şöyle...

Nasreddin Hoca bir gün arktan atlamış ve ayağı çamura batmış. "Ah gençlik ah!" diye iç geçirmiş. Etrafına bakmış ki kimse yok, demiş ki: "Gençken de atlasaydım, yine bu çamura batardım." (Teşbihte hata olmaz babındadır fıkraaa..)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)