18 Şubat 2010 Perşembe

Evlenemeyenler, anam tez vakitte bir nişan kurdelesi yutun,bu iyiliğimi de unutmayın

Gökhan Özen ve Selen Sevigen’in nişan töreninde, nişan kurdelesini yutan Ebru Akel twitter'daki sayfasında nişan töreninde adet olduğu için nişan kurdelesinin bir parçasını yuttuğunu yazmış.
Kurdele yutmanın püf noktaları ise:

Evlendirilmek istenen kişinin çevresi sarılır. Kaçacak yer bırakılmayan kişiye uygulanacak sosyal ve psikolojik baskılarla gerekirse iki kişi kollarına girer. Üçüncü kişi evlendirilmek istenen kişinin önce gıdıklayarak ağzını açtırır, sonra kurdele zorla yutturulur! Nişan törenine katılan davetlilerden de evlenmek isteyenlere bu kurdelenin bir parçası yutturulur ve nişan törenine davetli olan kişi böylece evlenecekler sırasına girmiş olur.

Ben bu haberle bir yaşıma daha girerkene siz yine de doktor kontrolünde yutun kurdeleyi nolursunuz nolmazsınız  demekten de kendimi alamıyorum...Haaa bir de kurdelenin hijyen olanı tercihe şayandır, netekim dünyanın kaç türlü hali var demiii...

2 yorum:

  1. ay iğrensin yaaaaa :))) böyk hiç beğenmedim bu fikri..
    Bak doğruyu söyle "yuttun mu, yutturdun mu hiç?"
    Bi de sana karşı tez. Ben yutmadım ama 5 senelik evli, 7 senelik nişanlıyım, NABEEER???

    YanıtlaSil
  2. Çalışkan Arı, yutar mıyım ayol hiç,ben de 10 yıllık evliyim, bişey yutmama gerek kalmadan evlendim,bu konuyu da esprisine açtım..

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)