21 Ocak 2013 Pazartesi

Bize bi kulak lazım!

Gözlemliyorum da bizleri genel olarak ne karşı taraf bizi dinliyor, ne de biz karşı tarafı dinliyoruz.

Milletçe o kadar doluyuz ki..

Eee tabii çoğumuzun yolu psikologdan da geçmiyor, hem zaten psikiloga da bir psikolog lazım ki onu da bir dinleyen olsun..

Bakın ben ne diyorum..

Tüm ülke çapında dinleme noktaları oluşturulsun, milletçe şööööööyle bir içimizi dökelim..Bakalım bu bizden ne götürür ne getirir..Getirisini terazinin bir kefesine götürüsünü diğer kefesine koyalım bakalım ağırlık ne yönedir?

İçe atmaktan hasta olduk yahu!

Dinleyin bizi artık ama gayrimeşru değil meşru olanından!

Haydi biri bizi dinlesin!

Katılanları buraya alalım:)




5 yorum:

  1. nedeseniz haklsınız Reyhan hanımcım.

    YanıtlaSil
  2. Dinlemeleri yeter mi ki :) Ya önyargıları ya kendi katı kuralları, umursamamazlıkları :) Bir sürü şey insanlar bunları aşıp birbirini dinlemeli gerçekten dinlemeli yani :)

    YanıtlaSil
  3. 'Dinleme Noktaları' aslında var Reyhancığım:)Dinleyen de var:):)
    Ama bizim derdimizi dinleyen yok değil mi, muhteşem bir fikir bu!
    Can-ı gönülden sana hak veriyor ve fikrine katılıyorum.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Upuzun not:Sayfanın en altında Unutma kısmındaki söze bayıldım.Ben de yakın zamanda okuduğum bir yazıdan sonra her olumsuz olayda ya ya istemediğim bir durumla karşılaştığımda şunu aklıma getiriyorum:Annesi ve babası aynı hastahanede kanser tedavisi gören birinin eskiden kafaya takılanların ne kadar anlamsız olduğunu anlattığı yazıyı aklıma getirip, La Havle deyip, sabır ya da anlayış göstermeye başladım.Cidden işe yaradı.Bu öğüdü de dikkate alacağım. Yazdığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. merhabalar
    bu konuda bende pınarın dünyasına katılıyorum.Malesefki toplumumuzda bir önyargıdır gidiyor amaç sadece iç dökmekse acaba anlatılanlardan sonra suçlayıcı bakışların olmadığı,aman bu da ne biçim şey küçümseme içerikli davranışların yanından bile geçmediği bir yer olsa ne güzel olur.İnsan anlattığına pişman olmamalı bence.

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)