8 Ocak 2013 Salı

Yüzümdeki mor, kombinime kocamın katkısı!

Yok yok sayın okur korkma; yüzüne mor kombin detayı katan benim kocam değil:) 

Ben bir Karadeniz insanıyım, çocukluğumda, gençliğimde, hatta ileriki yaşlarımda bulunduğum yöre erkeğinin kadına şiddet uyguladığının bir çok canlı örneğini gördüm.

Ve TV ekranlarında envay çeşit şiddet uygulanan kadın görüntüleri.

Ama beni düşündüren esas konu kadın bir güzel dayağı yiyor, akabi kocamdır döver de sever de diyebiliyor..

Be kadın seven niye dövsün? 

Kimisi de neredeyse "Yüzümdeki mor, kombinime kocamın katkısı!" diyecek safhada..

Yapma kadınım, sen böyle yaptıkça daha çok eziliyorsun..

Dayağı bir lütuf olarak görme..

Haaa gidecek yerin yoktur diye çekiyorsundur belki, şimdi şiddet gören kadına devlet desteği de var..Gerçi bugün koruma altındaki kadının canı da alınabiliyor kocası tarafından o ayrı..

Benim de iki oğlum var, her ne olursa olsun asla eşlerine şiddet uygulamalarını istemem, onlara verdiğim eğitim de bu yöndedir.

Eğer erkekleri yetiştirenler bizlersek üzerimize düşeni yapalım, onlar kıymet bilir olsunlar..

Ve her ne olursa olsun KADIN ŞİDDET GÖRMESİN!




8 yorum:

  1. Çok haklısınız, çalıştığım için çok az tv izleyebiliyorum, geçenlerde kalan iznimi değerlendirdim ve dolayısıyla tv de izleme şansım oldu, aman Allahım, her bir kanalda bir mağdur kadın görmek beni ne kadar üzdü ve kızdırdı anlatamam, izmini bazen sırf bu yüzden yapmak bile istemiyorum. Mahvoluyorum sürekli anneme, "hep böyle mi bu ekranlar ben sadece haberlerde görüyoruz diye bile üzülüyorum" diyorum. O da zavallım, "Evet, genelde böyle diyor.

    Sizin de ifade ettiğiniz gibi buna bir an önce çözüm yolu bulunması gerekiyor, kadına şiddet giderek tırmanıyor, KİMSE DE BU NEDEN BU KADAR YÜKSELİŞ gösteriyor demiyor, sizin bu yazıyı yazmanız çok isabet oldu.. Artık uyanma vakti geldi de geçiyor bile, kadınların canını almaya devam ediyorlar, zaten yaşatsalar ne oluyor ki, kadın aslında GERÇEKTE YAŞIYOR MU? "Sınırlarını sürekli birilerinin çizdiği bir dünyada yaşamak yaşamak mıdır?"

    YanıtlaSil
  2. En yakın arkadaşlarımdan biri sevgilisinden şiddet görüyor, küfürler hakaretler yiyor, birbirlerinin ne anasını ne ebesini bıraktılar ama kız hala aşkım diyor. Ve daha 21 yaşındayız. İnanılmaz gerçekten.

    YanıtlaSil
  3. kadin olmak zor .sadece karadeniz de degil nerdeyse tum sehirler de kadin erkegin mali oluyor adeta.butun erkek cocugu anneleri.de senin gibi dusunse.keske.

    YanıtlaSil
  4. Ve maalesef o erkekleri yetiştiren de bizler gibi kadın. İroniye bak başka bir kadının yetiştirdiği erkek gün geliyor bir başka kadını dövebiliyor... Ve bu da kadının kadına yaptığı en büyük zulümdür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Ve bu da kadının kadına yaptığı en büyük zulümdür."

      Sil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)