24 Ocak 2013 Perşembe

BumerangDeneyimGunleri 'nde Singer'leydik (II)

Dün yayınladığım buradaki yazıma kaldığım yerden devam ediyorum.


Singer Genel Müdürü Çiğdem Hanım Singer'in projelerinden bahsetti,bu esnada ben de bir süre önce yurt dışında dikiş kafelerinin açıldığını gördüğümü Singer'in de böyle bir çalışması olup olmadığını sordum.Zira yurt dışında büyüklerin yanı sıra çocuklar da çok ilgi gösteriyormuş dikiş kafelerine.Bu benim acayip hoşuma gitmişti ne kadar güzel bir hobi çocukların dikişle haşır neşir olması.Meğer Singer Gaziozmanpaşa' da çoktannnn böyle bir kafeyi hayata geçirmiş.Bu benim çok hoşuma gitti.Fırsat bulduğumda mutlaka gidip görmek isterim.

Singer Çiğdem Hanım'la çok güzel işlere imza atacak diye düşünüyorum, zira yeniliklere açık bir insan olduğunu söylüyor çalışanları.Sosyal Medya'da Singer'i göremediğimi sorduğumda elbette sosyal medyada biz de varız dedi Singer ama bence daha aktif olmalı.

İstanbul içinde Singer sık sık dikiş eğitimleri veriyormuş,lütfen bunu not ediniz.



Nasıl da iyi bir öğrenciyim eğitmenimi pür dikkat dinliyorum..

Benim dikiş maceram ortaokul dönemine rastlar babam beni okutmak istemeyince açlık grevi yapmıştım (aferin bana daha o yaşlarda istediğimi elde etme azmimden).İş böyle olunca bari Kız Meslek Lisesi'nde okusun dedi babam.Dikişi orada öğrendim.Vee en büyük tasarımımı daha o küçücük yaşta anneme bir döpiyes dikerek yaptım.Ama ütülerken eteğin A-pilesi yandı,nasıl ağladım nasıl ağladım,neyse kumaşın aynısını bulduk da ön parçayı yeniledim.Çok da güzel oldu.Derken kumaşı kapan konu komşu kapıya dayandı, yahu ben daha çocuğum delirdiniz mi? Beni dikişten soğuttular.

Taaaa BumerangDeneyimGunleri 'nde Singer'le biraraya gelene kadar..Singer dikiş makinesinin başına geçince bir çırpıda yastığımı dikiverdim.Ve çok da hoşuma gitti yine yeniden dikiş işi..Biz kadınlar ufak tefek dikiş işimizi kendimiz yapabilmeliyiz değil mi ama?

Biliyor musunuz bizim eskinin Singer'i bildiğiniz canavar olmuş.


İşte şu gördüğünüz nakışı aşağıdaki Singer Pfaff komutu verdiğiniz anda aslanlar gibi işliyor.Makinenin USB girişi var, bellekle istediğin modeli yüklüyorsun..Çeyiz hazırlayan okur gördün mü kolaylığı..



Veeee Singer'in ütü imdadına yetişen şahane makinesi..Ütüleyeceğiniz kıyafeti bu makineye asıp buhar tutuyorsunuz,sonuç çarçabuk cillop gibi ütülü kıyafetlere kavuşuyorsunuz..Singer çalışanları toplantıya girerken dahi üzerlerinde buruşan kıyafetlerini bu makine sayesinde ütülü hale getiriyormuş.




Markaların çağa ayak uydurmasıdır kalıcılığını sağlayan, Singer bu bağlamda profesyonellerin elinde gördüğüm kadarıyla...


Sevgili blogger arkadaşlarım ben sizi çok sevdim,iyi ki varsınız..

Bize harika bir gün yaşatan Bumerang.net ve Singer'e kocaman teşekkürlerimi gönderiyorum...


2 yorum:

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)