23 Ocak 2013 Çarşamba

Orkide Hareketi/ ORGANİK KOZMETİĞİN ACİLİYETİ

Bir süredir kozmetik ürünlere karşı yanlı bakar oldum..Bileşiminde envay çeşit kimyasal barındıran ürünleri kullanmak bana hiç de akıllıca gelmiyor.Ben yaşamayı seviyorum,ve bunun kaliteli olması için doğru bildiğim yanlışlardan şaşmaya çalışıyorum.

Elbette yazılı ve görsel basını bu bağlamda da takip ediyorum.Orkide Hareketi de son zamanlarda dikkatimi çeken bir çıkış noktasında..


Derya Baykal ve Suna Dumankaya Orkide Hareketi'nin en önemli destekleyicileridirler.
Orkide Hareketi %100 Türk sermayesi ile kurulmuş özel bir kuruluştur.Orkide Hareketi 18 Yaşını doldurmuş, etik değerlere sahip çıkan, çalışmak ve kazanmak isteyen her Türk vatandaşına açık bir iş kapısıdır.Orkide Hareketinin amacı insanların refahını ve mutluluğunu arttırmak için üretimi ve geliri arttırıcı faaliyetlerde bulunmaktır.
Sağlık ve güzelliği bir arada yaşamanızı sağlayan Orkide Hareketi hakkında bilmek istedikleriniz, merak ettikleriniz ve bir çok ayrıntıyı http://www.orkidehareketi.com/blog/ adresinden öğrenebilirsiniz.
Türkiye’de sadece Orkide Hareketi‘nde satışı bulunan Türk ürünleri tamamen organik bitkisel ürünler ile sağlığınızı güzelliğinizle birlikte koruyan kozmetik markasıdır.
Daha önce hiç tamamen doğal ve organik kozmetik ürünü kullanmadıysanız Natura Siberica'yı bir köşeye not ediniz.
Veeee çalışan çalışmayan, okuyan okumayan, memur, işçi, köylü, esnaf, ev kadını, öğrenci, öğretmen, kısacası her kesimden herkes tarafından günde sadece birkaç saat ayrılarak yapılacak bir ek gelir imkanı sunan Orkide Hareketi ile hayaller gerçeğe dönüşüyor. 
Harekete dair aşağıdaki linkleri mutlaka inceleyiniz.
http://www.orkidehareketi.net
http://twitter.com/Orkide_Hareketi
https://www.facebook.com/OrkideHareketiTurkiye








6 yorum:

  1. Bu önemli bilgi için çok teşekkürler:), sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. benimde en büyük sorunsalım bu.not ettim mutlaka bakıcam:)

    YanıtlaSil
  3. hangi Türkiye'de organik kozmetik türk markası var? hangi güzel? hangi kötü? sadece turk markası.
    Ben Ukrayna'da yaşıyorum. Türkiye'de gelmek istiyorum.

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)