5 Temmuz 2011 Salı

Ben uyudum mu şehir de uyuyacak



Hani yazmıştım ya buradaki yazımda tatilimi nerelerde geçirdiğimi..Yazacak çok şey var ona dair ama ben elan zamana darlanıyorum..

Kökünden dilll olmmm ucundan accık:) der ya hani Metin Akpınar Zeki Alasya' ya bir skeçlerinde..(Diş macununu kökünden sıkıyormuş da halefii ona gıcık oluyor).. İşte ben de ucundan accık başlıyorum Kuşadası' ndan bir kuple sözederek..

Efendim bu Kuşadası uyumuyor, ben uyuyorum, o ayakta..Acaip sinir oluyorum, neredeyse, "eyyy millet yatınsanıza" diye bağıracağım tutuyor..Sevmiyorum, bütün şehir elbirlikten yatalım istiyorum..Sessizlik hakim olsun geceye istiyorum..

Ama  ben bunu isterken inadına gecelere akıyor her milletten insanlar..Tamam anlayış göstereyim sıcakta uyunmuyor ama, gece geç yat sabah geç kalk, düzen bozuluyor,tatildeyiz anladım da..Çalışanlara da yazık..Uyumak isteyene de yazık..Tam dalacağım haydaaaa bir alkış kopuyor..Fonda şu Roman parçası=

A be kaynanaaaaa....A be kaynanaaaaa..Nettim ben sanaaaaaa..

O biçim oynuyor insanlar..

Bakıyorum Burger King vitrinine gece 03.00 a kadar açığız yazıyor..İçim eziliyor çalışanına, sonra yok canım vardiya usulü çalışıyorlardır diye yüreğimi soğutuyorum..

Ben yaşayamam bu şehirde kısacası..Ben yattım mı elbirlikten yatan şehirlerde yaşayabiliyorum, ötesi bir beden büyük geliyorrrrr...


5 yorum:

  1. Ya ne güzel izah ettin be cano
    özlemişim seni sen kokak dizeleri...

    YanıtlaSil
  2. Kalemine sağlık balam harika bir yazıydı. Doyamadım daha çok istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  3. Gürültüye bende gelemiyorum...Yaşlanıyormuyum acaba:(

    YanıtlaSil

  4. ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ,sağolasın cano

    otuzundansonra,en azından Kuşadası kadar gürültülü değil yaşadığım şehir,gece müsaade ediyor insana:)

    Yeşim,canım benimmmm..

    ♥GÖNÜL ÇELEN♥,belki de yaşlanıyoruzdur:)

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)