22 Temmuz 2011 Cuma

Uno Çıtır Kıtır




Uno' nun bu ürünü yeni çıktı sanırım, en azından ben yeni gördüm..Eşim almıştı..Güzel, beğendim ben, ama sanırım peynirinden ötürü biraz yağlıydı, yağı azaltılırsa benlik olacak tam..Duydun mu sesimi UNO?...

Canım Çıtır bir şeyler çektiğinde diğer çeşitlerini de deneyeceğim...

Bu arada Uno Çıtır Kıtır, farklı baharatlarla harmanlanan dilimlenmiş baget ekmeklerinin fırına verilmesiyle hazırlanıyormuş....


 Teşekkürler UNO sesimi hemen duydun.Tüketicinin sesine bu denli önem veren firmaların olması beni sevindiriyor..


Bu arada arkadaşlar UNO müşteri temsilcisi ürün tadlarının yenilenmesi için sürekli yeni çalışmalar içerisinde olduklarını ifade etti..Ben de Çıtır Kıtır' ın lightını da isteriz dedim, nasıl iyi yapmışım mı?

8 yorum:

  1. bende ilk defa görüyorum, araştırayım da bende tadayım

    YanıtlaSil
  2. yok bu yeni değil uzun zamandır var, özellikle çorbaların içine atınca harika oluyor

    YanıtlaSil
  3. hemen nasıl duydular ya. ben ne zamandır kotonla kervana çağrı yapıyorum sesimi duyan yok. afyt olsun bu arada ;)

    YanıtlaSil
  4. benim denediğimin paketi yeşil renkliydi, tuzlu ve hafif sarmısaklı, çok güzeldi..

    YanıtlaSil
  5. Biz de çorbaların için de yiyoruz, çok güzel oluyor. Özellikle domates çorbası :)

    YanıtlaSil

  6. YETENEK-SİZİN,elbette ki tad canım..

    Funny Me,ok, çorbada da deneyeceğim..

    tubitos,maalesef bazı firmalar duyarsız olabiliyor,tşk.

    Noblesse, hımmm, ona da bakalım..

    sevda s.,ramazan geliyor,çorba fasıllarında deneyelim bakalım..

    YanıtlaSil
  7. haklısın aşkım seviyorum bu ürünü ama puf ekmeği kaldırdılar sinir oluyorum o kadar da yazdım sen el atsana belki işe yarar

    YanıtlaSil

  8. ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ, hımmm, tamam canım bir el atalım bakalım...

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)