10 Temmuz 2011 Pazar

Biz otobanda da estetik ararız




Efendim tatil bitişi Kuşadası' ndan dönüş yolunda otobana girmiştik, girdiğimize de çok sevinmiştik:)

Kocacım otoban gidiş dönüş yolunun ortasındaki bu çiçeklere bayıldı, haydi bunları çek bloguna koyarsın, çok güzeller dedi :)

Artık o da alıştı benim bu blog için fotoğraf çekme hallerime, bknz teşvik bile ediyor..

Hangi belediyenin marifetiyse bu çiçek olayı çalışmışlar olmuş abi....Çalışan insanlara ayrı bir sevgi besliyorum içimde..

Söz konusu tatilimize dair diğer yazılarım=


                                     Ben uyudum mu şehir de uyuyacak







7 yorum:

  1. bende heryerde çiçek olur sanıodum :D mersinden nereye gitsem yol boyunca çiçek olur :D

    YanıtlaSil
  2. evet şaşırdım ,izmir aydın civarı hep yollar böyle.

    YanıtlaSil
  3. ah bu zakkumlar çok tatlılar : )

    YanıtlaSil
  4. Yollarda böyle güzel ve bakımlı çicekler ve yeşillik olunca insanın neşesi ve mutluluğu da artıyor. Güzel bir hafta dilerim.

    YanıtlaSil

  5. youknow,neval biz Ege' ye ilk defa gittik, bizim buralarda ise görmedik böylesini..

    mine,çokkkk

    çeşnici Handan,aynen öyle..

    YanıtlaSil
  6. Yirimmm :) estetik güzel şey be cano iyi yakalamışsın :)

    YanıtlaSil
  7. ya bens enin zekanı yirim
    aynen hacı sanat adına var olsun otobanlar bok dolmasın .) mucxxxx

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)