24 Temmuz 2011 Pazar

Siz hiç Kuşadası' nda Volkan Konak dinlediniz mi?

Ben dinledim..

Konser 19. Kuşadası Festivali ve Altın Güvercin Müzik Yarışması kapsamında Kuşadası İsmail Cem Barış ve Dostluk meydanında yapıldı..






Fotolar cep telefonuyla o bakımdan net değil..

Konser 21:00 ' da başlayacaktı, taaa 21:30 da başladı buna da kıl oluyorum, net saat verin kardeşim..Fazla durmadım zaten başlayınca, bizimkiler denizdeydi gün boyu, gelmişlerdir dışarı çıkarız birlikte diye döndüm..

Volkan Konak' ta ses güzel..

Ama her sesi güzel olanın da ağzından güzel şey çıkacak diye bir kaide yok elbett..

Niye böyle dedim..

Zira bir ara Volkan Konak' ın konserlerinde konuşurken çuvalladığını, sağa sola laf çakacam diye komik duruma düştüğünü bizzat dinlemiştim de ondan..

Aman siz siz olun sayın okur yapabildiğiniz işleri yapın, yapamadığınızı elbet bir yapan bulunur, zira dünya üzerinde vingir vingir insan kaynıyor:)

Söz konusu tatile dair diğer attırdıklarım:)

Döndüğüm harika bir tatildi  

Ben uyudum mu şehir de uyuyacak

Biz otobanda da estetik ararız


Kuşadası dönüşü yavruların araba rehaveti

8 yorum:

  1. Dilemedim:(Ama dinlemek isterdim.Volkan konak hayranıyım...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Volkan Konak konserine hiç gitmemekle beraber kendisini dinlemekten zevk aldığım,söylediği şarkı türkü her neyse yaşayarak söylediğini hissettiren ender şarkıcılarımızdan velakın her konuda da bir yorum yapma alışkanlığının olduğunuda duymuştum.ama olsun Her güzelin bir dikeni varmış dimi ?

    YanıtlaSil
  3. Canomm ben büyük sözü dinlerim ve yapabildiğim işleri yapıp diğerlerine karışmıycam ;) Volkan Konak bence sadece şarkı söylesin konserlerinde :P

    YanıtlaSil
  4. Aman siz siz olun sayın okur yapabildiğiniz işleri yapın, yapamadığınızı elbet bir yapan bulunur, zira dünya üzerinde vingir vingir insan kaynıyor:)

    şu yaklaşımlarına hastayım be kadın!

    YanıtlaSil
  5. alo geliyorum gidiyorum yazı gir bacım!

    YanıtlaSil
  6. abla en önlerdende izlemişsin:)

    YanıtlaSil
  7. :(( kuşadasına gitmedimki volkan konak dinleyeyim. Ayrıca merhaba diyeyim bloglara bakmaya başladım :D

    YanıtlaSil

  8. ♥GÖNÜL ÇELEN♥,inş dinleme imkanın olur:)

    otuzundansonra, evet katlanılabilir dikenlere..

    Yeşim,aferin çocum..

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ,sağol kurban olduğum,yazı girince de sen gavur ellerinde oluyon..

    YETENEK-SİZİN,he cano denk geldi..

    senem,mrb kuzum,hoşgeldin,inş. gidersin bir gün..

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)