12 Temmuz 2011 Salı

Konuşan Kutular' dan haberin var mı?

İnsan mısın be mübarek diyesim geliyor..

Kutuyu açıyorum, sevgili eşim şakıyor..

Diğer kutuyu açıyorum çocuklarım bülbül olmuş "Seni seviyoruz annecikkkkkk" diye şakıyor..

Bundan alâ hediye mi olur..

İşte benim Konuşan Kutularım=




Konuşan Kutular Twitter ve Facebook takipçilerine anneler günü için sürpriz  hediyeler kazandırmıştı..Üstteki kutu ve şık kolye de benim hediyemdi..

Aşağıdaki kutu ise Konuşan kutular ve Bloggerlar kampanyası kapsamında geldi..Teşekkürler efendimm..





Bu kutular sayesinde En sevdiğinin sesi bir kutudan sesleniyor sana..


Bu kutular konuşuyor...


Düşünsenize sizden uzakta yaşlı bir aile büyüğünüze hediyenizi bir konuşan kutu ile yolluyorsunuz..Kendi sesinizle istediğinizi söylüyorsunuz, kutuyu açınca o büyüğünüzün yüz ifadesini kestirebiliyorsunuz..Mutluluk bu..


Hani bazı insanlar ifade edemez ya sevdiğine sevdiğini..İşte fırsat KONUŞAN KUTULAR..


Mesafeleri kısaltan KONUŞAN KUTULAR..


Sevdim ben hem de çok..


İnanın siz de seveceksiniz, hediye ettikleriniz de sevecek..


Sevgilinize evlenme teklif ederken yüzük kutunuz sizin şarkınızı mı çalsın istiyorsunuz? Anneler gününde annenize hediye ettiğiniz mücevherinizin kutusu sizin sesinizden annenize özel mesajınızı mı taşısın istiyorsunuz? Yoksa size kızgın olan sevgilinizin gönlünü sadece hediyeyle değil aynı zamanda kendi sesinizden bir özür mesajıyla mı almak istiyorsunuz? O zaman doğru adresteniz! 


İşte o adres=


http://www.konusankutulariz.biz/

4 yorum:

  1. Waay cano ne güzelmiş konuşan kutular :) Kolye de çok şık yakışır balama :) güzel günlerde kullan datlum.

    YanıtlaSil
  2. ilk feda duydum süpermiş :)

    YanıtlaSil
  3. gercekten harika birsey bu eminim babaanneme yollasam kadin korkudan firlatir kutuyu falann :)

    http://modabulmacasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Bana konuşan Reyhan lazım anladın sen onu .)
    Güzel günlerde olsun annesi seni kim sevmez be!

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)