20 Temmuz 2011 Çarşamba

Samsun' dan aldığım ayakkabım



Bu ayakkabıyı geçen yıl Ramazan Bayramı tatilinde Samsun' umun ünlü Çiftlik Caddesinden almıştım. Giymek bu yıla nasip oldu..Çok kaliteli bir ayakkabı ve ben indirimden çok uygun fiyata almıştım..Çok rahat ve ayakta çok şık duruyor..



Samsun' a yolunuz düşerse Çiftlik ve Gazi Caddesi' ndeki ayakkabıcılara bir göz atın derim.Yakında ben de atacağım:) Çok bol ve kaliteli ayakkabı çeşitleriyle karşılacaksınız.Hele de indirim dönemine denk getirirseniz yaşadınız, benden söylemesi..



7 yorum:

  1. Ayağında paralansın canom :) bu seneki ganimetleri bu sene görelim olur mu datlum ;) öperim.

    YanıtlaSil
  2. evet Yeşo haklı süslen gez bacım foto isteriz unutma .)

    YanıtlaSil
  3. Aykakkabılar gerçekten rahat görünüyor.Geçen haftada ben samsundan, hem gelinlik hem de gelin aykkabımı aldım.Hemde çiftlikten :)

    sevgilerimle;

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan, çok şık.

    YanıtlaSil
  5. İyi günlerde kullan canım.
    Ayağında görseydik.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. aaa olmaz ama ayagında bugun ne giydim postu isteriz

    YanıtlaSil

  7. Yeşim,merci, no vakit..

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ,yaşlanınca:)

    Aycan,ne güzel

    Noblesse, çok merci

    KOVA KADINIYIM BEN, o da olur bir gün

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)