21 Temmuz 2011 Perşembe

Kuşadası dönüşü yavruların araba rehaveti




Manisa-İzmir-Kuşadası tatilimizin son durağı Kuşadası' ndan dönüş yolunda yavrularımı bir rehavet sarmıştı..

Hemen yakaladım..

Ufaklığın kıyafetleri Wenice' den..Onunla beraber Wenice' den tüm aldıklarımıza buradan bakabilirsiniz..Bu arada o fotoğrafa büyük oğlumun bir şortunu eklemeyi de unutmuşum:)

Abinin kıyafetleri ise LCW..

Söz konusu tatile dair diğer yazılarım=

Döndüğüm harika bir tatildi 


Ben uyudum mu şehir de uyuyacak


Biz otobanda da estetik ararız








14 yorum:

  1. Canlarım benim ne tatlı olur arabada uyumak :) Abimiz işini biliyo Reyhan'ım baksana Mete'nin dizlerine atmış kendini :)

    YanıtlaSil
  2. hayy maşallah,ne tatlılar.Allah nazardan korusun inş.

    YanıtlaSil
  3. Kıyamam ya kardeşlik güzel şey, yavruların canı çıkmış en iyisi vur kafayı yat olayı hacı. Öperim mis mis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşlik güzeldir kavgaları çok olsa da..Muck..

      Sil
  4. bana kalsa ben hep arka koltukta yolculuk yapmaya razıyım çıkart terlikleri uzan ohhh miss

    biz lcw ve wenice e abone olduk nerdeyse. yakında plaket gelirse şaşırmam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de aynıyız, zaten çocuk giyimi üzerine kaç marka var ki?

      Sil
  5. yerim onları çok tatlılar ama minik pek rahatsız gibi ee abiyi kucakta taşımak kolay değil tabii..

    YanıtlaSil
  6. oooh ne güzel uyumuşlar maşallah : )

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)