30 Ekim 2013 Çarşamba

Cıvıl Cıvıl Beril Öke Gülen tasarımları


Beril Öke Gülen benim çok sevdiğim tasarımcılardan biridir.
Paper faces ve Beril Öke Gülen'den buradaki  yazımda bahsetmiştim daha önce..Şimdi beraber bu başarılı tasarımcının tasarımlarına doğru bir yolculuk yapalım=





Yalnız ben bu renk ve desene de hasta oldum. Duruşu şahane değil mi? Ben sırf bu kimonolara sığabilmek için zayıflamayı bile düşündüm:)

Beril Öke Gülen'in düğün nikah aksesuar tasarımları da çok zarif. Aşağıdaki nikah eldiveni favorim, siz nasıl buldunuz?



Aşağıdaki eldiven nasıl? Cameo ne çok yakışmış değil mi, ben zaten cameolara tutkunumdur.


Peki eldiveninize aslan konarsa? Tek kelimeyle sıradışı ve tarz.




Ben kararsız kaldım eldivenim yoksa üstteki gibi Batman ve Yarasa aksesuarlı mı olsa?



Ben atkının ponponlusunu severim, ya siz sayın okur?


Mor rengi çok severim,mor herkese yakışır:)

Beril Öke Gülen hiç Lohusaları unutur mu bakınız lohusa tacı=



Kaplan aplikeli gri-siyah fötr şapkaya ne dersiniz?



Kristal kuğu detaylı yaka kolye fikri de çok hoşşşşş..


Hello Kitty severlere gelsin mi?


Özel siparişleriniz ve her türlü sorunuz için e-posta adresi:

pf.paperfaces@gmail.com

"paper faces" TASARIMLARINI AŞAĞIDAKİ LİNKTEN SATIN ALABİLİRSİNİZ:

http://www.n11.com/gelismis-magaza/paperfaces



21 yorum:

  1. eldivenlere bayıldım:)
    mimin var ben de.
    alır mısın şekerimm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eldivenleri ben de çok seviyorum, mimi alırım tabii ki..

      Sil
  2. en çok eldivenleri sevdim :)

    YanıtlaSil
  3. Gülse'ye daha çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  4. Eldivene bayıldım, tek kelimeyle süper :)

    YanıtlaSil
  5. Beğendiğin kadar varmış hepsi ayrı güzel ve de şıklar...

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım özellikle eldivenlere ve tabii şapkaya :)

    YanıtlaSil
  7. Elinize sağlık. Harika içerik. Blogun mudavimi olduk

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)