15 Ekim 2013 Salı

Tefal Actifry 2in1 ile Tavsiye Evinde günümüz vardı!


Tavsiye meleği olmamdan sebep Tavsiye Kanalı 'nın daveti ile yeni açılan Tavsiye Evi'nde harika bir etkinliğe katıldım.Etkinliğe dair paylaşımlara twitterdan   ve  hastaglarından da bakabilirsiniz.Gördüğünüz melek defterine melek kalemi ile düşüncelerini yazıyor melekler Tavsiye Evi'ne dair.Sevgili Renan beni çok sıcak karşıladı her zamanki gibi, Tavsiye Evi'ni gezdirdi, sponsor firmalar dayamış döşemiş evi, harika bir işe imza atılmış, mutfağa, avizelere, banyoya, wc'ye bayıldım dostlarım.



Etkinliğimiz Tefal'in bu tatlı şeyi= Tefal Actifry 'i üzerineydi.Şefika Günyel , Devletşah ve İnci Özsoy 'un Tefal Actifry 2in1 ile hazırladıkları tanıtım lansmanında Blogger arkadaşlarla harika lezzetlerin tadına baktık... 


Bahsettiğim avizeler



Mekan çok tatlı değil mi? İstanbul'da olanlar yaşadı, burada gün bile yapabilecekmişsiniz..


Mumlar kimin için yanıyor bakim:)


Sandalyeye melek kanadı kondu çalışması:)


Mutfakta hummalı bir çalışma, Allah'tan biz yiyen taraftayız:)


Devlatşah bize Tefal Actifry 'da lezzetler hazırlıyor ama 'yarak..







Tadım ekibi, zaman zaman da çekim ekibi:)


Nefisti..


Gözünü sevdiğimin Actifry'ında pankek bile yapılanzi..










Balık kroketler o kadar lezzetliydi ki bayıladurdum.




Milföy börekleri ah şimdi olacaktı ki..






Kurabiye eşliğinde çayı hakkettik..


Çok sıcağız..

Tefal Actifry çok çok marifetli, bizim eve de lazım..

Etkinlikte emeği geçen herkese kocaman teşekkürler..





































































































































































































16 yorum:

  1. Çok iyi yaa,tefalin bu ürününü ben de istiyorum,bir gün alacağım inş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alırsanız mennun kalırsınız diye düşünüyorum, en kısa zamanda sizin olsun

      Sil
  2. Cok güzel bir etkinlik olmus canim iyi bayramlar sevgiler♥

    YanıtlaSil
  3. Reyhan ne güzel bir gün geçirmişsin.
    Ama aşk olsun beni niye götürmedin :)
    Küstüm bak şimdi sana :)
    Ha ha ...
    Sanırım sıra ile davet ediyorlar o kadar çok tavsiye meleği var ki.
    Tefalin bu ürününü uzun zamandır çok düşünüyorum ama çok pahalı be arkadaşım. Azcık ucuzlasın inşallah.
    Bu arada ev zaten çok güzel yapılan yemekler nefis gözüküyor:)
    Oh güzel elenmişsin...
    Sevgiler. İyi bayramlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokkkkkk güzel bir gündü canım..Yanımızda birini getirme alternatifi olur muydu bilemedim şimdi, söz bu tür etkinliklerde artık aklımdasın.Küsmezsin sen bana:)Tefal arkadaşların sesini duyyyyy, biraz daha fiyat çekilse diyen var..Ev burnumda tütüyor şahane..Sevgiler, nice bayramlara..

      Sil
  4. çok eğlenceli bi etkinlik olmuş, iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
  5. ay ben bu actişeyine bayılıyorum zatenn şimdi iyice mest oldummmmmm.
    istiyooooreee!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Actişeyin kurban olsun sana:) Senin de benim de olmalı bu ürün kesin..

      Sil
  6. Kesinlikle harika bir gündü hanımlar:) Reyhan hanıma da o kadar yoldan geldiği için çok teşekkür ediyoruz:) Tavsiye Evi olarak biz de çok keyif aldık. Tüm kadınlar gelebilir bu eve. Üzülmeyin; davetli olmanız için hemen www.tavsiyekanali.com adresinden melek formunu doldurun, tamamdır:)) Actifry2in1'ı tavsiye ediyoruz biz de:=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine gelirim kiiiiiii..Hem de nasıl harika bir gündü..Yoldan gelmeme değdi.Tavsiye Evi bizim ev, sıcacık.Yorum yazmanız beni mutlu etti,iyi ki varsınız, herkes bir gün mutlaka melek olacak:) Actifry2in1 olay....

      Sil
  7. Güzel mekan gerçekten. Afiyetler olsun :)

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)