11 Ekim 2013 Cuma

GRATİS’ten Bayram indirimi ve aldıklarım


Ve ben dün ve bugün bakın neler aldım=


Dün Palette saç boyası ve Benri Makyaj temizleme pamuklarından aldım..Saç boyası 5 TL idi ve hediyesi mini saat çok şekerdi, salonda aynaya taktım tatlı oldu:)


Bugün ise bunları aldım..20 TL üzeri alışverişe Rebul kolonya 10 TL'den 5 TL'ye iniyordu, aldım kokusu hoş..Kurban Bayramı malum buzdolabı poşetini de aradan çıkarmış oldum:)


Saçlarım uzadı toka yığmaya başladım:)

Peki siz neler aldınız?

Kurulduğu günden bu yana herkesi birbirinden kaliteli ürünlerle tanıştıran Kişisel Bakım Marketi Gratis alışveriş listenizde yer alan kozmetik ve kişisel bakım ürünlerinde  10-14 Ekim 2013 tarihleri arasında geçerli fırsat ve süprizlerle sizleri buluşturuyor.

            Kalem ve oje hariç The Balm, L’Oreal Paris, Maybelline, Golden Rose,                   Pastel (seçili mağazalarda geçerli) Max Factor, Flormar (seçili mağazalarda geçerli) ve Alix Avien (seçili mağazalarda geçerli) Renkli Kozmetik ürünlerinde %50 İndirim,

Tüm Yüz Bakım (R.O.C hariç) ürünlerinde %50 İndirim,

Tüm Gratis’e Özel, Hijyenik ve Günlük Ped, EDT/Parfüm, Takı ve Toka çeşitlerinde %40 İndirim,
           
Tüm Saç Boyaları, Tıraş Ürünleri, Deo Sprey, Deo Roll-on, Deo Stick çeşitlerinde %35 indirim,

            Tüm Saç Bakım (Toni&Guy hariç), Kişisel Bakım ürünlerinde %30 İndirim fırsatları sizleri bekliyor. Ürünler stoklarla sınırlıdır.

Gratis’in bayrama özel kampanyalarına siz de katılın, muhteşem fırsatları kaçırmayın…

20 yorum:

  1. gule gule kullan cnmm saatli boya mi ben nie gormedim ya:) cok sekermis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşk. ederim,bir tane vardı ben de kaptım oni:) Çok şeker oldu aynada..

      Sil
  2. Güzel günlerde kullan sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Saat hediyeli saç boyası ve şirin mi şirin tokalara bayıldım. Güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
  4. Normal tutarı 237 tl
    İndirimli hali 130 liralık ürün aldım
    Aldım da aldım yani
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok merak ettim aldıklarınızı ne kadar çok

      Sil
  5. Neler almadım ki :) Hayırlı olsun güle güle kullan hepiciğini :) Bu arada lavantalı kolonyayı çok övüyorlardı kasa indiriminden alacaktım kalmamış :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de güle güle kullan cnm.Çok beğendim ben kolonyayı

      Sil
  6. Hayırlı olsun tatlımm, indirimleri yakalamak gerçekten çok iyi oluyor...

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan tatlımm:)
    mutlu bayramlar...

    YanıtlaSil
  8. Mini saat ne güzelmiş.Gratise girdiğimde vallahi ne alacağımı şaşırıyorum hep frenliyorum kendimi girdim mi mağazaya çıkmak bilmiyorum.Canım aldıklarının hepsini iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim saati.Gratis şahane.Çok merciii.

      Sil
  9. şimdiye kadar gördüğüm alışverişlerde en ilgimi çeken bu oldu. ben gider gezer gezer birşey alamdan çıkarım ama 5 tl ye saç boyası mı?
    rebul kolanya mı????
    ne zmna kdr sürüyor ki bu indirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok merci, alışveriş benden sorulur:) Bir gün çıkalım beraber alışverişe bak neler alıyorsun:) Bugün son gün indirim için koş...

      Sil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)