10 Ekim 2013 Perşembe

MİM'lendimdi:)

Kimbilir kaç mim var unuttuğum cevaplamayı, ama bu defa kaçamadım tanrimevleniyorum blogunun sahibesi beni mimlemişti, ama henüz cevaplama fırsatım olmamıştı.Bakın buradaki yazıma yazdığı yorumuyla fırçayı bastı:) Tırstım ve hemen cevapları bastım aşağıya:)

Sorular şunlardı=
  1. Blogunun adı nereden geliyor?
  2. Nasıl bir düğün istersin? Kır düğünü, salon düğünü, havuz başı, deniz kenarı vs.
  3. Gelinliğini dantel mi, tül mü, saten mi tercih edersin?
  4. Gelin tacı mı, toka mı, çiçek mi, tarak mı? Duvak mı şapka mı?
  5. Düğün konseptleri arasında en beğendiğin trendler neler? Hangi renk bir düğün istersin?
  6. Kendini nasıl tanımlarsın? 
a) romantik / vintage  b) modern / sade  c) geleneksel / ihtişamlı d) renkli / enerjik

Cevaplarım da bunlar=

1-Blogumun adını koyarken çok düşündüm ve serseri mayın gibi dolaşan ruh halimle tek bir konuya odaklı blog yazamayacağıma karar vererekten Reyhan'la Her Şey adını uygun gördüm, dolayısıyla blogumda sazın teline her telden vurabiliyorum:)

2-Sene 99 'da evlendiğim için bu soru bana geç kaldı, ama şimdiki tercihim vur patlasın çal oynasın salon düğünü olurdu, benimki nikahtı..

3-Gelinliğim saten üzerine tül detaylıydı, yine öyle isterim..

4-Kesinlikle şapka, halen yanarım son anda şapkadan vazgeçmeme..Benimki duvaklıydı..

5-Sade beyaz tonlar araya sıkıştırılan gül detayları desem de esasında ben rengarengimdir:)

6-Ben renkli / enerjik ile romantik / vintage arasında gidip gelsem de modern / sade ve geleneksel / ihtişamlı olmadığım da yok değildir.

Bu mimi pasladıklarım=







18 yorum:

  1. Çok severek okudum cevaplarınızı..
    Şapka evet kesinlikle çok şık oluyor gelinliklerde..:))
    Ben de tam bir vintage tarzıyımdır..
    Selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşk. ederim.Ahhhh ben kaçırdım maalesef şapka trenini:)

      Selam ve sevgiler

      Sil
  2. Reyhancım çok tatlısın..:) ama yorumuma bakın kızlar fırçalık bi tarafı var mı allaaskına:))
    teşekkürler canıımm:) diğer mimleyecek arkadaşlara da buradan selamlar..

    bloguma beklerim:) http://tanrimevleniyorum.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşk. ederim:) :) Ben teşekkür ederim mim için..

      Sil
  3. Cok güldüm demek fircalandin ee yapmasan yaptirirlar canim:)) ama iyi olmus bence baksana ne güzel de yazmisin seni de yakindan tanimis oluyoruz böylece yorumlarin hos idi severek okudum sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle:) Beğenmene sevindim, çok mercii.

      Sil
  4. Süper mim olmuş canım :)
    Ben artık yarın cevaplarım inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Sapka nasil olur acabaa guzel fikirmis canim :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel cevaplar vermişsin.benim evlilik nüfus kağidım biraz eskidi ama bayramdan sonra ilk iş cevaplıyorum canım: ) sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım.Benim de eski ki:) Sevgilerimle..

      Sil
  7. Keyifliymiş,sevdim.En yakın zamanda yanıtlayacağım.Öptümm.

    YanıtlaSil
  8. Güzel bir bayram dilerim. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)