9 Ekim 2013 Çarşamba

Sadece 1 Haftada 1,5 Ton Daha Beyaz Dişler!



R.O.C.S.’un diş beyazlatmada yeni bir devrim yaratan Sensation Whitening ürünü sadece 1 haftalık kullanım sonrasında dişlerin 1,5 ton beyazlamasını sağlıyor. 

R.O.C.S. Sensation whitening beyazlatma teknolojisi ananas özlerinden elde edilen Bromelin enzimi ve nano-teknoloji ile üretilen özel parlatıcı granüllere dayanıyor. R.O.C.S. ile yapılan klinik çalışmalar sonucunda, 1 haftalık kullanım sonrası gözle görülebilir beyazlığın yanı sıra diş yüzeyinde çarpıcı parlaklık ile kullananları şaşırtıyor. Üstelik özel granül teknolojisi diş minesini aşındırmadan bu sonuçlara ulaşılmasını sağlıyor. 
  
R.O.C.S. Sansation Whitening formülü Florid, SLS ve kimyasal antiseptikler içermeden çok doğal ve sağlıklı diş beyazlığı sunuyor. Eczanelerde ve Watsons mağazalarında 17TL’ye bulabilirsiniz.

www.rocs.com.tr

9 yorum:

  1. ben seni mimlemiştim amaaa:( sorularımı cevaplarsan sevinirim cnm:) işte burdasın...

    http://tanrimevleniyorum.blogspot.com/2013/10/evet-simdi-de-ben-mimledim-hadi-bakalm.html

    YanıtlaSil
  2. Here I can´t find this product!

    Ale
    Costa Rica

    YanıtlaSil
  3. Ya güvenemiyorum ben bu tarz ürünlere hep acabamı diyorum :(

    YanıtlaSil
  4. Hımm bu da güzel birz öneri gerçekten, denemeden bilemeyiz, o halde denemek gerek.

    YanıtlaSil
  5. Bu arada kendinizi anlattığınız bölüm, bloglar arasında en güzeli diyebilirim, bayılıyorum..:) çok hoş.

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)