4 Temmuz 2010 Pazar

İrmik helvası yanında kaymak tadında krem şanti


İrmik helvasının tarifine Devletşah' ın bloğundan bakabilirsiniz, ben onun tarifiyle yaptım.Tarif birebir tutuyor, harika oldu, epeydir böyle güzel irmik helvası yemedimdi..

Ben Çam fıstığı olarak Kotanyi marka kullandım..Kotanyi ürünleri yeni keşfim..Ürünlerini sitesinden inceleyebilirsiniz..Kotanyi ürün yelpazesi hayli geniş, onlara ben baharat sevdalıları diyorumm bu işe gönül vermelerinden mütevellit..

Bu defa irmik helvasının yanında Dr. Oetker ' in kaymak tadında krem şantisini tercih ettim..Bu ikili arasında müthiş bir uyum olduğunu gördümmm..Tek kaşıkta irmik helvası ve krem şantiyi lüpletiyorsunuz, damağınızdaki o enfessss tada bayıla bayılaaaaa...

13 yorum:

  1. kalplerimiz birmiş.. bende dün akşam yaptım aynısını ama ben dondurma koydum yanına mükemmel oldu!:)

    YanıtlaSil
  2. not aldım harika gözüküyor:)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canımm. Olsa da yesem çok canım çekti kıss :)

    YanıtlaSil
  4. My Makeup Story,ne güzel kalplerin bir olması..

    zeynep, merci, hoşgeldin.

    Yeşim,merci şeker,Offf yapardım ben sana yaaaa..

    YanıtlaSil
  5. of çok güzel duruyor yanına yakışır herşey gerçekten saogl paylaşım için.

    YanıtlaSil
  6. elif_asosyal, hoşgeldin,sağolasın beğenin için..

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık reyhancım.. en sevdiğim tatlıdır. kokusu buraya kadar geldi. yapıp bizede yollasaydın ya. :))

    YanıtlaSil
  8. reyhan tatlıya bayılırım.bu tatlıyıda severek yerim ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. oy oy çok güze gözüküyor bayılırım irmik helvasına hatta ben ortasına dondurma koyuyorum nasım da canım çekti şimdi:)) ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  10. çok leziz iştahım kabardı bende damla sakızlı yapıyorum irmik tatlısını süper oluyor :)

    YanıtlaSil
  11. neseege, bir dahaki sefere neden olmasın:)

    agonya82, hoşgeldin, teşekkürler..

    cicikan,teşekkürler canım, evet ortasında dondurmayı da geçenlerde duydum, sen de pekiştirdin.Onu da denemek farz oldu:)

    YanıtlaSil
  12. süper gözüküyor :)) bayılırım irmik helvasına aynısından bende denemiştim harika oluyo tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
  13. eftelya2903, ay bu aralarda canım yine çekiyor..

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)