7 Temmuz 2010 Çarşamba

İxir Döşemelik Kumaş Temizleyicisi isteyen beri gelsin




Yukarıda orta resimde gördüğünüz ürün kiti Sertex Firmasının nanoteknoloji ile geliştirdiği döşemelik kumaş temizleme sıvısı İxir arkadaşlar..Sertex bu ürünü kahve, çay, çamur ve kül gibi akla gelebilecek her türlü lekeyi zorlanmadan çıkarabilsin diye üretmiş..

Ürün özellikle taze lekelerde, ki bu hanımlar için çok önemli, anında müdahale etmesi şansı vermekte..Ayrıca ürün kokusu mükemmel, temizlik işkence olmaktan çıkar bu kokuyla kanımca..Set bileşenleri de çok iyi düşünülmüş..Biz hanımlar bayılırız minik fırçaydı, süngerdi, hepsi bir arada setlere.

Bu ürünle ben de yeni tanıştım, ileriki günlerde deneyimlerimi de paylaşacağım elbette ürünle ilgili..

Eğer sizler de bu ürünü deneme şansına sahip olmak isterseniz Sertex' in sitesinde sağ altta Face ikonuna tıklayıp gruba dahil oluyor ve kendi arkadaş grubunuza da davet yolluyorsunuz.20 Temmuz’a kadar, en çok arkadaşını üye yapan 5 kişiye büyük boy İxir temizleme kiti, 5 kişiye de kura ile küçük boy İxir temizleme kiti firma tarafından yapılacak kura sonucu hediye edilecektir..Şans sizden yana olsun..

Ayrıca İxir  Döşemelik Kumaş Temizleyicisinin Sertexin sitesinde satışı da mevcuttur.

NOT:Arkadaşlar kampanya bloğumda yapılmıyor, ben sadece firmaya ürünlerini kayda değer bulmamdan  ötürü ürünlerden facede bir kampanya yapabilirsiniz diye teklif götürdüm, firma da sağolsun kabul etti..Dolayısıyla buraya yorum yazmanıza gerek yok..Eeee tabii bu arada bloğuma da izleyici olursanız ben mutlu olurumm, ama kampanya şartı değil bu..Şartlar yukarıda ve bloğumdan bağımsız..Ancak ürünlerle ilgili isterseniz buraya yorum yazabilirsiniz.. 

11 yorum:

  1. Merhaba facebooktan Aysnr Kampanya adıyla katıldım ve arkadaşlarımı davet ettim.ayşenur erek ereknur@mynet.com

    YanıtlaSil
  2. merhaba bende faceden (esrabirkan isimyok) katıldım ve 279 arkadaşımı davet ettim
    isimyok000@mynet.com

    YanıtlaSil
  3. yoruma gerek yokmuş sonradan gördüm:)) az önce ki yorumum yayınlanmasada olur :))

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,izleyicin oldum ve faceden kampanyaya katıldım ve arkadaşlarımı davet ettim,umarım kazananlardan biri olurum.

    gülay cemek

    YanıtlaSil
  5. şirketim olunca daha büyük abla olunca yani, var ya hani zaten kıroyum ama para bende :) daha çok olunca seni pazarlama müdürü yapıcam bende camış camış yatcam kanka :) reklamın böylesi yürü be!!!!!!!!!!!! amsterdam bana yaradı demü löö muccxx

    YanıtlaSil
  6. Miraç Kandilin Mübarek Olsun Arkadaşım

    YanıtlaSil
  7. ereknur, isimyok000,sevgi128 bol şans
    STİL DİREKTÖRÜ,Canımın içisi=
    (1-Bende camış camış yatacak patrona para yedirecek göz var mı lööö?Ben bilirim seni o vakıt çalıştırmayı, kahretsin gerçi duruşun yeter be seninnnn!
    2-İhihihhh, mercü kanka, yürüyüm o vakıt,
    3-Sen Amsterdam' a yaradın, az akıllı ol diyoz..
    4-muckk)

    karabidikim, sağolasın,daha nice kandiller dilerim ben de

    YanıtlaSil
  8. Her eve lazım böyle temizleyici... Bu arada Kandilin kutlu olsun... Dualarının kabul olması dileklerim ile..

    YanıtlaSil
  9. Birileri anlatsın,haklısın ve ne güzel bir dilek..Cümlemizin inşallah..

    ŞANSLI, sağol canım, senin de Kandilin kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  10. merhaba gerek yok demişsin ama alışkanlık heralde şuan çok gerekli bir ürün olduğu için siteye üye oldum emine yavaş adıyla facebook grubuna katıldım.arkadaşlara önerdim.umarım şans bana güler...

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)