31 Temmuz 2010 Cumartesi

Veee Bioderma After Sun Milk kazanannnn

23 numaralı yorum sahibi elcincin oldu..Tebrikler..Bilgilerini atarsan kargonu pazartesi göndereceğim..


Bu arada arkadaşlar Random sonucu bilgisayarımda kayıtlı ama buraya yapıştırmayı başaramadım..

elcincin dedi ki...


izleyiciniz oldum bologumda da paylaştımhttp://www.blogger.com/posts.g?blogID=936707619541756909

ben üzüm kolyenize yorum yaptım http://reyhanlahersey.blogspot.com/2010/06/stork-2010-model-uzumlu-kolye.html bayılırm takılara
elçin şenbülbül
elcinahmet02@gmail.com

8 yorum:

  1. tebrik ederim güle güle kullansın..

    YanıtlaSil
  2. zeynep78, bu gidişle kullanamayacak herhalde, zira dönmedi henüz..

    YanıtlaSil
  3. canım foruma konu ile ilgili mesaj attım ilgilenirsen sevınırım. yazık olmasın konuyu anlattım.değerlendirirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
  4. forumdaki msjımı oku lutfen cnm

    YanıtlaSil
  5. hülyaca,sağolasın sayende kazanana ulaştım, güle güle kullansın hediyesini.

    nihan, kazanan adına tşk.

    YanıtlaSil
  6. Bu özel Weblog platformu tam olarak nerede bulabiliriz?

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)