1 Temmuz 2010 Perşembe

O pantolonu senin kafana geçirecem Reşit Emmiiii


Hanımın Çiftliği dizisindeki Reşit Emmi, nam-ı değer berber Reşit' i bilin mi?

İşte bu Reşit emmi nasıl dizi başladı, pasa bordo renkli bir pantolon giyiyor..Hatta bir kaç haftadır kendimi, oğluma "şu Reşit' in pantalonu bordo mu?" diye sorarkene buluyom..Oğlan da "he ana bordo, geçen hafta da sordundu" diyürrr..Ay ne bilim adam şaşkeza değişmiştir de ben görememişimdir, ama nirdeeeee..

Allah' tan adamı bir kaç bölüm önce Gülizar' la çiftleşme sahnelerinde pijama neyinle görebildik de eccük yüreğimize su serpildi..

Yav dizinin sevgili stilistleri her fırsatta bu zeka küpü olduğunu iddia eden Reşit' e reva mı bu?
Bah bu işe el atın, yoksama dizinin setini basıp, o olmayası bordo pantolonu Reşit' in kafasına geçirecem ..Kendimi tutamayabilirim oğa göre....Haaa adama ceket de en az 1 beden küçük geliyürrrr?Her şeyi ben mi deycem size?

Bir kaç da soru=
1-Bu adamın aynı pantolondan kaç tane var, zira bunun yağmuru var, çamuru var..Bu pantalon yıkanmıyor mu hiç?

2-Yoksa yıkanıyor da akşamdan kurutuyonuz mu soba başında..Bu esnada Reşit emmi bordo pantalondan hallice pijamanını mı giyür?

8 yorum:

  1. :))
    sen çok yaşa emi :))
    çok güldüm valla öyle başka pantalonu yok bu amcanın :))

    YanıtlaSil
  2. sevil(birdemliksohbet),sağol canım..Sorma ya deli etti beni o bordo pantolon..

    YanıtlaSil
  3. hahahahaha öldümmmm gülmektenn yahuuu süper olmuşş aynen katılıyorum :D tatlım blogunu inceledim izninle izleyicin olmak isterim sevgiler banada beklerim
    http://ikimiz-2.blogspot.com/
    http://modadunya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. haha deli kadınım benim pis şey ablası yıkamadan giyiyor sete geliyor işte

    YanıtlaSil
  5. ikimiz,beğendiğine sevindim..Hoşgeldin ve sana da geldim..

    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ ,ihihihhh..

    YanıtlaSil
  6. çok hoşsunuz ya ne güldüm :)))))

    YanıtlaSil
  7. andre300,beğenmene sevindim ve de hoşgeldin.

    YanıtlaSil
  8. :))Siz çok yaşayın emiii aynı dertten bende muzdaribim:))yav diyorum bi başka pantolon giydirin şu adamlara.............Şaka bir yana çok çok güzel bir dizi eski versiyonunuda izlerdim ...ama yeni çekimler gerçekten harika..Hİç değilse gerçekci yaşamlar yurdum insanından...

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)