23 Temmuz 2010 Cuma

Ünlü Türk düşünmezi Fazıl yine işkembeden sallamış

Yine mi napmış, napcek..

“Türk halkının arabesk yavşaklığından utanıyorum” demiş ..

Biri Fazıl' ı fabrika ayarlarına döndürmeli, zira o da mutlaka bir yerde belki de anasının karnında arabesk dinlemiştir.Zira Türkiye' de yaşıyor..

Yavv köklü bir piyano sevdam olmasa şeytan diyecek at gitsin o sevdayı içinden..Sırf bunun yüzünden..Allahtan Tuluğhanım Uğurlum var imdaden...

Köyden Memet emmim de haber salmış Fazıl' a

Elçiye zeval olmaz.Demiş ki:

-Geldi köyde piyano çığırdı da dinlemedik mi? Ben Hatce ninenle nişanlıyken bubası koymazdı beni yanına da Hatcem' e hasretimi arabesk dinleyerek atardım.İlişmesin müziğimize garii..

Ayy şimdi benim de canım nasıl ekmek arası acılı arabesk çekti, offfff..

SUSADIM ÇEŞMEYE VARMAZ OLAYDIMMM..
Elinden bir tas su içmez olaydım
Yolum düştü köyünüzden geçmez olaydım
Gelmez olaydım güzel yüzüne bakmaz olaydım

Off Ferdi' nin yanık sesinden de ne gidiyür beeee..Sesi fazla açtım ammeee komşular rahatsız deelsiniz demi?Neee az daha mı açem, hay yaşa....

Aha bu da benden Fazıl' a gitsin en koyusundann..


Orhan Gencebay - Kaderimin Oyunu
Yükleyen Petite_plumes. - Video klipler, sanatçı röportajları, konserler ve çok daha fazlası.

GICIK MIYIM?BENCE GICIĞIM:)

3 yorum:

  1. Neden kızdığını anlamadım.. Ya da kızgınlıktan sebebini tam olarak yazamamışsın :)

    YanıtlaSil
  2. Asortik Krep,toplumun büyük bir kesimine yavşak demesine kızdım tabii ki, sadece ben değil cümle alem kızdı.

    YanıtlaSil
  3. merhaba arkadaşım öncelikle oğlunun 1. yaşını kutlar sağlıklı uzun ömürlü olmasını dilerim.senin yazını okuyunca,duyunca çok güldüğüm bizim köyde geçen bir olay geldi aklıma.bizim köyden adamın biri memur olmuş,kendine de bi hacı murat otomobil almış 1yıl sonra falan köye geldiğinde kahvenin yanında durmuş,o esnada keçiler geçiyormuş demişki bu keşilerin kafasına çomakları kim soktu demişşşş:)onun hesab fazılda nereden glediğini unutmuş olmalı

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)