24 Ocak 2012 Salı

Blogumda yeni yazı dizisi:Marka Hikayeleri

Yaklaşık bir yıldır merak sardığım bir konudur sayın okur Marka Hikayeleri..

Bu süre zarfında pek çok marka hikayesi okudum.Ve şunu farkettim ki hikayesi sağlam olan markaların ayakta kalma süreci uzuyor..Veeee bir süredir hayata geçirmek istediğim bir proje idi blogumda markaların hikayelerine yer vermek..

Bu yazımı okuyan ve benim markam da hikaye sahibidir diyen olursa onlara sözüm şudur=

Blogumda Marka Hikayeleri konulu yazı dizime konuk olmak isterseniz, eğer varsa yarattığınız markanın hikayesini okurlarımla paylaşmak isterim..Veee tabii istediğiniz görselleri de yayınlayabilirim..

İlgilenirseniz, hikayenizi ve görsellerinizi mail adresim olan reyhanlahersey@gmail.com ' a bekliyorum..Amaaaa bu her hikayeyi de yayınlayacağım anlamına gelmiyor elbette...

İlk yer vereceğim marka belli oldu bile...Kısa bir süre sonra yayına alacağım..

Daha çok markaya ulaşmak adına bu yazımı blog, twitter ve facebookda paylaşmak isteyeniniz olursa çok sevinirim...

Son olarak da bu yazı dizisi hk. da taklitlerimden sakınınız der, hayatta başarılar dilerim:)

9 yorum:

  1. Süpermiş :) Manolya Karayel Photgraphy olarak başarılar dilerim bende sana :)))

    YanıtlaSil
  2. Aaaa,çok sevindim inan. yıllardır çalışma hayatında olan biri olarak bu yazı dizisini merakla takip edeceğimden emin olabilirsin.heyecanla ilk markayı bekliyorum,sevgiler

    YanıtlaSil
  3. bu yazı dizisi çok hoşuma gidecek:)))merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Süper fikir bebeğim kendini yazacağım günü beklerim

    YanıtlaSil
  5. çok güzel fikir, ilk markayı merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir yazı dizisi olacağa benziyor merakla bekliyorum hikayeleri..

    YanıtlaSil
  7. Cano harika bir fikir bu keşke markam olsaydı dedirttin bana :)

    YanıtlaSil
  8. bu süper bir post olmuş çok beğendim :)

    YanıtlaSil

  9. Peri Tozu Fotoğraf, kocaman tşk..

    otuzundansonra, sağolasın canım..

    Noblesse,tşk,ilki yayınlandı bile:)

     Stil Direktörü ,inş. bebeğim, fikri beğenmene sevindim..

    sJ,tşk,ilk marka yayındaaaaa..

    zeynep,tşk, canım..

    Yeşim, sağolasın tatlım..

    *ssdesignbutik, çok sevindim beğenmenize,tşk.





    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)