31 Ocak 2012 Salı

Yeni keşfimi keşfedin=Feedfloyd


Benim kaşiflik yönümü bilir miydin sayın okur? Evet evet kendi çapımda bir kaşifimdir de ben aynı zamanda..
Yeni şeyleri keşfetmekten fazlaca zevk alırım. ve yeni keşiflerimin yaşattığı heyecanı hiç bir şeye değişmem..

Bugün feedfloyd'u keşfettim. İçeride birbirinden güzel binlerce içerik var ve vitrinlere bakar gibi insan hangisine bakacağını şaşırıyor. Çok da pratik bir site. Bir arkadaşımdan gelen davetiyeyle bugün üye oldum ve hemen profilimi oluşturarak beğendiğim bir kaç görseli ekledim.Paylaştığım şeylere ve profilime buradan ulaşabilirsiniz:


Sitede internetten beğendiğiniz görselleri, içerikleri saklayabiliyor,blog yazılarınızı görselle destekleyerek paylaşabiliyorsunuz. Ben ilk duvarımı ayakkabılar üzerine oluşturdum, hemen duvarıma beğeniler ve ilk yorum geldi bile.. Bir de kişileri değil kişilere ait duvarları takip ediyorsunuz bu önemli. Örneğin bir üyenin sadece "moda" duvarını takip ederken bir başka üyenin "yemek tarifleri" duvarını takip ediyor, böylece sadece ilgi alanlarınıza göre yeni içeriklerle karşılaşıyor bu duvarları takip ettiklerim sayfasından izleyebiliyorsunuz.

Bir çok kullanıcı çoktan yerini almış Feedfloyd' da.. Daha önce görmediğim öyle şahane görseller paylaşılmış ki.. İlham alabileceğiniz çok sayıda içeriğe rastlamanız mümkün. Güzel yemek tarifleri, moda,sanat, dekorasyon, aksesuar.. neredeyse hemen her konuda yüzlerce fikir veren içerik var. Sadece ilham kaynağı olarak ya da wishlist'ler hazırlamak için bile işe yarar bu site.

Kullanımın çok kolay ve eğlenceli olduğu konusunda benimle hemfikir olacağımızdan eminim. Hediye ararken karar verme aşamasında da faydalı olabilir, mesela ben sevgililer günü için araştırmalara başladım bile.

Henüz yeni olduğu için davetiyeyle üye alıyorlar fakat davetiye için e-posta adresinizi bırakırsanız hemen geliyor. Ayrıca elimde birkaç davetiye var ve isteyenlere bunları verebilirim. Üye olduktan sonra profil linklerinizi buraya yorum olarak yazarsanız linklerinizi bu yazımın altına ekleyeceğim.

Üye olmasanız da mutlaka göz atmanızı tavsiye ediyorum:

http://www.feedfloyd.com

17 yorum:

  1. amanda aman kaşifim benim
    ne sempatik şeyler var pek bir hoşş

    YanıtlaSil
  2. o turuncu ayakkabıya 448 $ veren insan zevkini tartışmaya açarım aga. :)))

    YanıtlaSil
  3. süper bir yer gibi gözüküyor =)

    YanıtlaSil
  4. ahha kaçar mı senden kuzum dur bakıyorum bak güzel ürünler var burada

    YanıtlaSil
  5. aaa bu pinterest hesabı değişik atraksiyonlar katmışlar sevdim valla

    YanıtlaSil
  6. evet bende pinterest e benzettim :)

    YanıtlaSil
  7. banada davetiye geldi bakmamıştım dur hemen bakayım. Sağol kuzum

    YanıtlaSil
  8. Canım,
    paylaşım için teşekkürler. Kızlarıma bahsedeceğim.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  9. Araştırmacı-kaşif-yazar Reyhanem :) ne güzel bir keşif bu. Hemen ışınlanıyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Davet etsen de girsem ben de :)

    YanıtlaSil
  11. Kaşifem benim, davet etsende baksak olma mı?

    YanıtlaSil
  12. ben olamzsam o site eksik kalır saten:D

    YanıtlaSil

  13. Elifinelizi,tşk. canım beğenmene sevindim..

    yorumum geldi!,haha alemsiniz..

    girlshygirlguide,kesinlikle bence de süper..

     Stil Direktörü , sen sevdinse tamamdır üstat

    *ssdesignbutik, be de pinteresti duydum ama hiç kullanmadım..

    Senem, baktın mı kuzum?

    bülbülünyeri,tşk, sevgiler..

    Ahu,kocaman tşk..

    Yeşim,davet yolda bebeğim..

    ♥pemb€sinti♥,göndereceğim tatlım davet..

    aysu gevrekci, davetleri bekliyorum firmadan hemen yolayacağım gelince..

    YETENEK-SİZİN, kesinlikle sen daveti bekle emi!

    YanıtlaSil
  14. Ve ne mutlu bana ki üye oldum :))

    http://www.feedfloyd.com/pembesinti

    YanıtlaSil

  15. ♥pemb€sinti♥,hayırlı olsun canım

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)