15 Ocak 2012 Pazar

Her yiğidin gönlünde bir aslan benimkinde H&M ayakkabı yatıyor:)



Hiç unutmam ilkokul 3. sınıftaydım.Bir gün öğretmenimiz defter kontrolü yaparken bize şunu anlattı..

Yanlış hatırlamıyorsam 4. sınıflardan birinde defter kontrolünde bir kız öğrencinin defterinin arasından bir aşk mektubu çıkmış:) Mektup yine başka bir 4. sınıftan bir erkek öğrenciden geliyormuş..Artık bu minişler mektuba ne yazdılarsa muhtemelen seni seviyorum yazmışlardır..Tabii burada çok da tecrübemi konuşturamıyorum zira ne bana bir aşk mektubu yazıldı, ne de ben yazdım:) Ama ablam ve eniştem nişanlıyken birbirlerine yazdıkları mektupları çok taşıdım koynumda.En güzeli de eniştem bana bir avuç erik verirdi genelde, öyle çok sevinirdim ki bir erik tutkunu olarak, nasıl da güzellerdi, böyle iri ve yeşil, halen aklımda, dönüş yolunda çıtır çıtır yerdim onları anne- babamın ardından koştururken..Ve de ne uslu bir çocukmuşum, insan o mektupları açar da bir tecrübe edinir değil mi? Yok asla ve kat' a nasıl verildiyse öyle teslim edilirdi her biri ve ablam-eniştemden başka kimse de bilmezdi benim bu ulvi görevimi..İyi ki de yapmışım zira evlendiklerinden beri hep mutlu oldular ve de hep sevdiler birbirlerini onlar, şimdi 3 çocuk 3 de torun sahibiler..

Tamam tamam sadede geliyorum..

O kız çocuğuna sormuş öğretmenimiz bu ne diye, kız da o benim aşkım demiş, hani her yiğidin gönlünde bir aslan yatar ya işte benimkinde de o yatıyor:) 

Eee ben kendi gönlümde yatan aslanı neredeyse 12 yıl önce evlenerek kafese attığıma göre:) şimdi gönlümde başka aslanları yatırabiliyorum, işte şimdilerdeki o aslan H&M' nin yukarıdaki görseldeki ayakkabısı..Penti' nin kataloğunda ilk gördüğümde vurulmuştum..Belki topuklarıydı çeken beni, bilemiyorum..Zira uzun boylu ve şişman olup, 40 numara da ayakkabı giyince bu topuklarda rahat edeceğimi düşünüyorum..

Velhasılı kelam ben bu ayakkabıyı istiyorumm..Ahh bir de bir hayırsever bana bu ayakkabıyı hediye etse var ya offf  ne süper olur..

Bu hayırsever de artık kocam olur, anam olur, babam olur, arkadaşım olur bahtıma...:)

O öğretmenimizi göğüs kanserinden kaybetmiştik nur içinde yatsın..1 yıl onda 4 yıl da eşinde okumuştum, ne muhterem öğretmenlerdi onlar..

13 yorum:

  1. Ne güzel bi yazı olmuş canım böyle :))
    www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. hıkayeye bayıldım ya
    enıste seni kandırmanın yolunu iyi bulmuş
    erik hiç aklıma gelmezdi
    ayakkabıdan cok hıkayeyi sevdım ben
    umarı en kısa zamanda senın olur

    YanıtlaSil
  3. vavvvvv zamanında bende cok almıstım kıtalar arası :) cok guzeldı...

    YanıtlaSil
  4. Valla benim gönlümdede yatan ayakkabı.Birde çanta.Gerçekten çok şık bir ayakkabı.Birer tane alıp ingiltere kraliyet ailesini ziyaret edelim:))Öğretmenin nurlar içinde yatsın.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. ablanla eniştenin hikayesi güzelmiş:) bu pabuclar da pek bi ciciymiş en kısa zamanda senin olur umarım:)
    http://magendiea.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. hehe ne güzel sıcacık bir hikaye gibi olmuş.hep mutlu olun.ama ayakkabıda beni al diye bağırıyor hani

    YanıtlaSil
  7. ne güzel bir hikaye paylaşmıssın ,umarım gönlündeki aslana kavuşursun

    YanıtlaSil
  8. Hikaye çok hoş olmuş...o eriklere ve sevgiye ulaşan herşeye değermiş..
    takipçiniz oldum..
    sizde benim bloğuma üye olursanız çok sevinirim..
    sedakarakaya.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Vayy canoma bak yaa sen neler yapmışsın küçükken :) gönlündeki aslan koşarak gelsin sana canom öperim en kralından ;)

    YanıtlaSil
  10. çok sıcak bi hikaye olmuş teşekkürler, böyle hikayeleri çok seviyorum

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)