11 Ocak 2012 Çarşamba

Sen yemek kitabı alamayacak kadar da mağdurmuşsun be Simganım


Anladık Yahşi Cazibe' de aptal sarışını oynuyorsun ama şu yemek yapma seansların sana da çok abartılı gelmiyor mu kuzum Allasen?

Ya o yılbaşı gecesi bölümünde yaptığın hindiye ne demeli? Çiğ çiğ getirdin ortaya ığykkkk..Ama sunumun süperdi ona bir şey diyemeyeceğim foto da çok aradım o hindiye dair ama bulamadım, hindinin yatağına  da  bayıldım resmen, ondan bulsam ben de öyle bir sunum yapacağım ama pişirerek tabii ki:) En çok da hindinin bacakları böyle sallanıyor ya hani ona bayıldım..

Bak ne diycem; yapımcına söyle artık şu sana yemek yaptırtarak reyting elde etme çabasına son versin, hiç inandırıcı değil zira..Kuzum babanda para .ok gibi, yemek yapmayı bilmiyorsan kitabını alacak, kitabına uyduracaksın.Diyelim alamadın net ne güne duruyor tariflerin alameti orada! Sonra hiç mi yemek yemedin hayatında gittiğin 100 yıldızlı lokantalarda önüne çiğ mi getiriyorlardı yemekleri?Sonra sen niye yapıyorsun ki, tut birilerini yaptırt..

Bu arada ikili birbirlerinden pek elektrik almışa benziyordu..Lan bunlar şimdi temiz bir aşka yelken açmış olmasın? (Lan kullanımım için sorry sevgili okur, ama arada bir de gerekmiyor değil be bu sokak jargonu, netekim Sarkozy de bir defasında bir muhabire dingil dememiş miydi? Ve ben o gün anlamamış mıydım dingilin evrensel bir sokakus jarganus olduğunu:))

NOT=Fotolar tabii ki alıntıdır:)

Bir NOT daha=Bu yazı akşam mutfakta bir yandan iş bir yandan keyfime acı bir kahve yaparkene tasarlanmıştır, kahve de acı dediysem Kahve Dünyası' nın bitter çikolatası ile yapmıştım, benim acı kahvem de olsa olsa çikolatalı oluyor, ama işti, yazıydı dalıp taşırdım onu da, yine de leziz olmadı değil, twitterda fotosunu da paylaşıverdimdi akşam, meraklısı baksın..

15 yorum:

  1. yemek sahneleri abartılı gerçekten ama başarılı bir oyuncu:)))

    YanıtlaSil
  2. tümmm yorumlarına aynen katılıyorum

    YanıtlaSil
  3. Diziyi sevmiyorum. Simgeyi de sevmiyorum bu kadar aptal roller neden tutulur anlamam.

    YanıtlaSil
  4. yorumlara katılıyorum yazıyı okudum güldüm cok hos yazmıssın eline saglık :D

    YanıtlaSil

  5. Noblesse,ben de seviyorum oyununu evet..

    Hülya, hemfikir olduğumuza sevindim:)

    Minik Kelebek Fısıldıyor..., düşünmekten alıkoyuyor milleti ondan:)

    Zulal Ates,beğenmene çok sevindim, tşk..

    YanıtlaSil
  6. katılıyorum yorumlarına tatlım :) ben diziden artık keyif almıyorum, ilk zamanlarda daha eğlenceli ve komikti.

    YanıtlaSil
  7. Bütün yorumlara katılıyorum, abartılılar ama yine de eğlenceli :D

    YanıtlaSil
  8. pinkly, teşekkürler efendim..

    Elif'in defterinden (mndlna)Haklısın eğlenceli izlerim ben de hep

    YanıtlaSil
  9. Reyhan Hanım çok keyifli bir yazı olmuş:)
    Ben de bugün yorumlara yanıtla şeklini ayarladım ama benimki olmuyor. Siz yorum ayarlarında "gömülü" seçeneğini tıklamaktan başka bir şey yaptınız mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reyhan Hanım teşekkür ederim, ilginiz beni çok mutlu etti:)

      Sil
    2. Rica ederim,yardımcı olabildiysem ne mutlu bana

      Sil
  10. diziyi izlemiyorum ama simgenin yengeçli bi yemek yaptığını görmüştüm :)
    ma sen haklısın. yani yemek yapsa fakat lezzetsiz olsa daha güzel olur hani beceremese yani :)

    YanıtlaSil
  11. Hakikaten o yemek yaptığı sahneler inanılmaz abartılı..:))
    Yazdıklarında sonuna kadar katılıyorum sana..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Millet de izliyor işte tepkisizce..Sevgiler..

      Sil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)