9 Ocak 2012 Pazartesi

Maydanozlu lokma!



4 kişilik
Malzemeler=
1 bağ maydanoz
1 adet yumurta
1 çay bardağı yoğurt
1 çay bardağı ufalanmış peynir
1 tatlı kaşığı kabartma tozu
Aldığı kadar un
Kızartmak için sıvıyağ

Yapılışı=Maydanozu temizleyip, yıkayıp, ince ince kıyarak hamur yoğurma kabına alın, yumurta, yoğurt,peynir,kabartma tozu, aldığı kadar un koyun.Ekmek hamuru yumuşaklığında bir hamur yapın.Kızgın yağda kaşık kaşık dökerek kızartın..

Ben çok beğendim, bakalım sizin fikriniz ne olacak..?

Bu arada ben maydanozu nasıl saklıyorum merak ederseniz buraya tık..

18 yorum:

  1. merhaba arkadaşım,eline sağlık diyerek önce bir lokma alıp yiyeyim :) tatlının yufkası baklavalık yufka...sevgiler....

    YanıtlaSil

  2. KİZHATCE,Mrb,afiyet olsun:)Hoşgeldiniz blohuma.Çok teşekkürler bilgi döndüğünüz için mutlu oldum.Sevgiler benden de.

    YanıtlaSil
  3. hemen tarifini aldım cnm çok leziz görünüyor eline sağlık ve teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. çayla ne nefis olur, ellerine sağlık.Sende gördükten sonra akıllı poşet büyük marketlerde aradım bulamadım, nerden alıyorsun Reyhancım, bilgi verirsen çok seviniri.

    YanıtlaSil
  5. Of off beğenmeyen olursa onu payını ben seve seve alırım. Ellerinize sağlık, afiyetler olsun:)

    YanıtlaSil

  6. paşam41,sağolasın canım..

    Noblesse,çayla nefis hakkaten,carrefourlara baktın mı canım?

    Elif'in Terazisi,teşekkürler, harikasınız..

    YanıtlaSil
  7. reyhanım lokma dedin beni benden aldın:))

    YanıtlaSil
  8. Çay yanında ya da kahvaltıda muhteşem olacağından şüphem yok. Ellerinize sağlık:D

    YanıtlaSil
  9. Çayın yanında harika olur.. tam bi lokmalık:) Ellerinize sağlık.. Sevgilerimle..

    Bu arada sitemizi ziyaret edip çekişimize katılmak ister misiniz? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, katıldım hemen, bana bol şans..Sevgiler..

      Sil
  10. Vayy canoma bak tarif de verirmiş :) ellerine sağlık canım olsa da yesem dedirttin bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa sen görünmeyeli canon kendini tariflere verdi..

      Sil
  11. Oy çok severim kuzum ellerine sağlık ben bunu kendime mail atayım da denerim

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. sen şimdi bunu diyete uygun da yapıverirsin

      Sil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)