20 Ocak 2012 Cuma

Ne giydim, ne aldım? (Trendyol, saat&saat)



Trendyol' dan D'obour by Barbour botlarım geldi..Çoooookk beğendim.Dün onları giydim, belki ayaklarım üşür diye tül çorabımın üzerine kısa çorap da giydim malum soğuk havalar.Ama ayaklarım yandı resmen, çıkardığım sonradan giydiğim çorapları botlar nasıl sıcak nasıl sıcak..Yanlış hatırlamıyorsam asıl fiyatı 319.90 TL Trendyol' da ise sadece 49.90 TL! idi hemen kaptım..Zira ben D'obour by Barbour' un spor ayakkabısını da kullanıyorum çok da mennunum..Teşekkürler Trendyol..


Saatim ise saat&saat' den Esprit marka..Bu saate iyi ki sahibim, gardrobumun saat köşesinde artık başrolü bu saat oynuyor..Klasik model olması hasebiyle bir çok kıyafetle kombinleme şansına sahibim..Tıklayın saat&saat ' de daha ne modeller var..Buradaki yazımı da es geçmeyin:)









Ve de en sevdiğim kazağım..Çitile çitile giy, o kadar kaliteli, modern görünümlü bir kazak ki..Ve ben ne zaman ve nereden aldığımı bile hatırlamıyorum..Arkadaş ilk günkü gibi:) Bilseydim türevlerini de alırdım..Yukarıda kollarına bakın, ben çok seviyorum onları..

Bu arada kazağım kazak yakasına DIY yapmak isteyenlere de model olsun, bu iyiliğimi unutmayın:)



Pantalonum pek çıkmamış ama onu da geçen yıl aldım çok kaliteli siyah bir pantalon, yerel bir mağazadan aldımdı..

Geriye ne kaldı?

Ben mi? Ben de anne ve babamın aşkının ürünüyüm, 1971 modelim..

Aaa doğum günüme de az kalmış:) 1 Mart' ı not edin, kutlama yapalım:)

Bu arada ne giydim postu olunca beni de göreceğinizi sandınız değil mi? Azıcık daha bekleyin bunun için emi?

13 yorum:

  1. botlarin hayirli olsun :) bu soguk gunlerde cok iyi olur :):)
    Saatini cok begendim, bende boyle kibar bir model ariyorum ...Herseyle takilabilir bir model :)

    Sevgiler canim
    Kiymet

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun güzel günlerde kullanın ayağınızda kolunuzda hatta sırtınızda paralansın:))derler bizde..

    Sevgilerimle mutlu hafta sonları..

    YanıtlaSil
  3. botlara ve sondaki saata bayıldım,güzel günlerde giyin.bu arada seni görmek isterim hakkaten,bekliyorum ,sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Cicilerin çok güzel canım.İyi günlerde kullan.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. sen baya baya trendyola soyulmuşsun kuzum hahaha ,hepsi çok güzel özelikle botlar çok kullanışlı ve hesaplı hatta düşeş:))olmuş..güzel günlerde kullanman dileğiyle...

    YanıtlaSil
  6. Hem botlarına, hem saatine bayıldımmm.Güle güle iyi günlerde giyin canım..

    YanıtlaSil
  7. Merhaba blogunu yeni kesfettim:) ben de beklerim bloguma,
    Takipteyim
    Sevgiler
    khaleesistyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. hahah sen benden ben senden aşıntı yapıyoruz

    Ben mi? Ben de anne ve babamın aşkının ürünüyüm, 1971 modelim..

    .))) öperim yarasın canım

    YanıtlaSil
  9. Cicilerinin hepsini güzel günlerde kullan canom :) 1971 model aşk ürünü kadın seni seviyorum iyi ki varsın :)

    YanıtlaSil
  10. ayakkabılarına bayıldım güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil

  11. Küçük Şeyler,tşk, bugün de ayağımda çok iyi çokk..Saatimi çok seviyorum, sevgiler...

    Buket,tşk.

    zeynep, çok merciii..

    otuzundansonra,tşk.canım,inş. bir gün görürsün:)

    ♥GÖNÜL ÇELEN♥,tşk..Sevgiler..

    BAKTERİiiiiii, ayyy sorma, seviyorum Trendyol' u..tşk..

    ZUHAL,teşekkür ederim..

    khaleesi style, hoşgeldin sevgiler, takipteyim..

     Stil Direktörü , yakında yok aslında birbirimizden farkımız olacağız diyosun yani:)muck..

    Yeşim, tşk. aşkım, sen de iyi ki varsın..

    *ssdesignbutik, çok merciii





    YanıtlaSil
  12. Reyhancim,
    Saat n saate, saatimi verdim. Tamir edemeyeceklermis. Yenisini verecegiz dediler ama tatile girmisler. Bunlarda karne aliyor herhalde:)))

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)