13 Ağustos 2013 Salı

Benden kareler

Bu aralar Yumuşak Doku Romatizmam'dan az rahatlama aşamasındayım, şu anda ağrı dizime geçmiş durumda, hareket edince ağrı var biraz...Bir de B12 vitamini eksikliği çıktı, artık kendimden neyi kıstım da bu eksikliği yaşadımsa:) Buna da şükür..


Ben bunlara bayılıyorum, arkadaşımın yeğeni oldu minnak bir kızçe:) Bu da onun magneti, ama arkadaşım bana getirirken mıknatısını kopartmış hoş bulmamış, hırrrrrr.


Kaşarlı köfteyi mutlaka denemelisiniz enfesss..


Köfte yanında iyi giden salata..


Köfteyi ekmeksiz, yok ben yiyemem..


 Tuzluk,karabiberlik enteresan geldi:)


Baklava açamazsam açılmışı varrrr!


Çaysız aslaaaaa..Ramazan sonrası işyerinde ilk gün 70 tane çay içecektim, içemedim tabiii, bu haber de işyerinde tez duyulmuş, 70' i nasılsa tamamlayamam diye arkadaşlar içtikleri çayları bana yazdırmış:)


Dürüm şahaneydi yalnız..


Zeytinli pizzayı hiç sevmem, ama alınmış bir defa mecburrrrr yedim..





Arkadaşla Burger King'e gider,İstediğin Gibi yersin.


T-shirt krizi tutan oğulcana,istediği Seven-Hill'den alınır.Çok da yakıştı, zevkime de güvenir.


Açlık bazen apar topar yapılan bir salata ile bastırılabilir.




Kocanın almış olduğu kıymanın paketleme şekline bayılınılır.Böyle top top alınıp kullanması kolay oluyor, kalanın şeklisi bozulmuyor, yok podyuma çıkacak değil ama niye bozulsun, simetri diye bişi var hem dimi?


Şuncağızlar kadar olamıyorsak yuh bize..Kedinin nutku da tutulmamış değil ama olacak o kadar..


             Ramazan'da komşuları ve işyerinden bir arkadaşımı iftara çağırdım, kıymalı pide yaptırdıkdı.



Bunlar da çayın yanına benim meşhur Kaya Pasta (kurabiye) 'larım.

Menüde mercimek çorbası (ki komşunun eşi çok beğenmiş, ikinci tabağı istemeye utanmış çok üzüldüm o kadar da vardı halbuki üstelik sordum da çorba isteyen var mı diye),pilav,kıymalı pide, kıymalı biber dolması,çoban salata,karpuz ve fanta  vardı.Yemeklerim çok güzel olmuştu, hepsinden tam puan aldım.Tatlı olarak da kurabiyenin yanında revani vardı,revanim de meşhurdur yalnız, revaniyi üzerinde dondurma ile ikram ettim.



Benim zarif arkadaşım gelirken boş gelmemiş.Ekler sıcaktan şekil değiştirmiş yalnız:)

Drajeler de güzeldi..

Aşağıda da komşunun iftarından fotolar var..



Komşum tavuğu çok güzel yapar, gerçi o her şeyi güzel yapar, ustamdır.Galeta unlu patatesli milföy böreği olaydı, tarifini vereceğim daha sonra.


Patlıcan ve biberleri böyle yarım parmak genişliğinde kızartmış kızartmış, üzerine sarımsaklı yoğurt misss.


Bitli (Haşhaşlı) tatlı da çok güzeldi, bundan ben de yapıyorum, onun da tarifi gelecek..

Şimdilik bu kadar, az sonra arkadaşımın nikahına gideceğim yaşasınnn!

21 yorum:

  1. Yemek vakti yaklaşıyor. ben şimdi bunları görünce acıktım ama. hangisinden yesem bugün :))
    bu arada tekrar geçmiş olsun. tez zamanda iyileşir ağrılar umarım. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz iştah kabartıcı kabulleniyorum:) Çok tşk. ederim,sevgiler..

      Sil
  2. Severek baktim canim yemeklere ayri bittim:)

    YanıtlaSil
  3. Yemek ağırlıklı bir yazı olmuş, karnım acıktı. Kalkayım da bir yemek yapayım artık :)
    Afiyet olsun. Tarifleri bekliyorum merakla :)

    YanıtlaSil
  4. Bune simdi aciktim vallahi:)) hepsi ayri ayri nefis görünüyorlar coca cola olan tuzluklari cok begendim canim cana da Allahtan sifa diliyorum kal saglicakla sevgiler♥

    YanıtlaSil
  5. Sin duda un rico y variado menú.

    Saludos,

    Ale
    Costa Rica

    YanıtlaSil
  6. Valla bu saatte midem "açım" diye bağırmaya başladı.Yemek için "baştan çıkacağım." olmaz olamaz.Kilo alma derdi var.Ya bu kadar da davetkar olmayaydı bu sofralar:S
    Elinize sağlık,afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  7. Sanırım monütörü yiceeeem :))

    YanıtlaSil
  8. Oh noooo, karnımızı acıktırdın gittin :)) Şu an kafamdaki : Ne yesemmm ??

    YanıtlaSil
  9. Allahtan açılmışı var :)))
    yoksa bu posttan sonra halimiz niceydi..

    YanıtlaSil
  10. Oncelikle merhabalar. Bu ne boyle arkadasim yaa.! insanin bakinca karni doyuyo :)) Allah herkesin sofrasini boyle bereketlendirsin İnsallah... Sevgileerrr...

    YanıtlaSil
  11. Canom ne ettin aç olsam kesin monitörü yerdim :) afiyetler olsun sana :))

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)