14 Ağustos 2013 Çarşamba

Dr. Beckmann'dan Bekarlara Müjde Var!


Bilmem duydunuz mu Dr. Beckmann Renk Koruyucu Mendillerini… Ben duydum, deneyimledim ve yazıyorum. Siz de duyup görmekle kalmayın, ilk iş olarak hemen alın ve deneyin derim. Zira kendisi mucizenin ta kendisi!

Dr. Beckmann 100 yılı aşkındır faaliyet gösteren bir Alman markası ve tüm ürünlerinde %100 Alman teknolojisi ve kalitesinin garantisini veriyor. Özellikle lekeler konusunda uzmanlaşmış bu firmanın oldukça gelişmiş ürün gamı başta İngiltere, Amerika ve tüm Avrupa ülkeleri olmak üzere pek çok ülkeye ihraç ediliyor.



Bu ürünü kısaca anlatacak olursam, artık renkli ve beyaz çamaşırlarınızın birikmesini beklemeden, hem zamandan, hem enerjiden, hem de deterjandan tasarruf ederek bir arada yıkayabileceksiniz. Bunların hepsini bir arada yaparken de beyazlarınız ne grileşecek ne de diğer renklerle karışacak. Bu harika değil mi? Sanırım en çok bekârlara ve çalışan bayanlara yarayacak bir ürün. Ama her şey vaat edildiği gibi mi diye mini bir araştırma yapmak istedim ve hemen www.cosmofresh.com’dan bir kutu Dr. Beckmann Renk Koruyucu Mendil aldım.

Mendiller gözenekli bir yapıya sahip. Zaten yıkama esnasında renkli giysilerinizin üzerindeki renklerin beyazlara işlemesini önleyen durum da bu. Dr. Beckmann Renk Koruyucu Mendil mikro gözenekli yapısı ile ortaya çıkan fazla boyaları kendi üzerinde toplayarak giysilerinizin üzerine geçmesini engelliyor. Hadi deneyelim!

Renkli ve beyazları makineye birlikte attım. Makinedeki renkli-beyaz oranına göre renkli çamaşırım daha çok olduğu için 2 adet mendili katlarından açarak çamaşırların arasına yerleştirdim. Sonucu çok merak ederek makineyi normal programa ayarladım yıkamaya başladım.

Makinenin bitmesini sabırsızlıkla bekledim desem yalan olmaz :) Yıkanırken “Acaba en sevdiğim beyaz t-shirtümün akıbeti nedir?” diye düşünmeden edememiştim çünkü. Ama makinenin kapağını açıp da pespembe olan Dr. Beckmann Renk Koruyucu Mendili görünce içim rahatladı. Beyaz t-shirtüm mü? Evet gördüğünüz gibi hala bembeyaz :)

İki çamaşırın da aynı makineden çıktığına inanmak zor gibi görünse de mendilin durumu ortada. Mendilin, makinede lacivert ve siyah çamaşır da bulunduğundan kırmızı ve bu koyu renkleri üzerinde topladığı net bir şekilde görülüyor. Yani evet, renkler kesinlikle beyazlara ya da birbirine karışmıyor! Yalnız yeni bir çamaşırın ilk yıkamasının ayrı yapılması ve daha sonraki yıkamalarda Dr. Beckmann Renk Koruyucu Mendil kullanılarak yıkama yapılması gerektiği de öneriler arasında. Bu mendiller tek kullanımlık olup 12’li ve 24’lü paketler halinde satılıyor ve işi bitenler de çöpe atılıyor.

Peki Dr. Beckmann Renk Koruyucu Mendili nerelerden satın alabiliriz? Ürün yaptığı işe göre oldukça uygun fiyatlı ve yaygın bir dağıtım ağına sahip. Dr. Beckmann ürünlerini tüm Migros, Carrefour, Real, Metro, Gratis, Kiler, Özdilek, Çetinkaya, Şaypa, Pehlivanoğlu, Kipa ve lokal zincirlerde bulabileceğiniz gibi online olarak www.cosmofresh.com adresinden de sipariş verebilirsiniz.


Bu içerik kendimyapdiydim.com tarafından hazırlanmıştır.

Bir bumads advertorial içeriğidir.

3 yorum:

  1. Tam benlik birşey bu. Bazen renkli ile beyazı ayırt edemeyecek kadar şapşal olabiliyorum. Enerjiden ve zamandan tasarrufu da süper birşey. Derhal alıcam. teşekkürler faydalı paylaşım için..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutluluk Paketi eşleşmeleri açıklandı. Merve hanımla eşleştiniz. Ulaşabilmeniz için mailini veriyorum. pirinc.keki@hotmail.com
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Evet evet aynen böyle inanılmaz faydalı bir ürün her eve lazım :)

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)