16 Ağustos 2013 Cuma

Hani hayat bazen canına okur ya insanın!

Belki de biz müsaade ediyoruzdur buna..

Hayatımıza giren çıkan insanlar, hayatımızın odağına koyduğumuz insanlar..

Arkadaşlarımız, komşularımız,akrabalarımız,kendimiz..

Kuyumuzu kazarız bazen kuyumuzu kazacak insanlarla beraber.

Az ve öz işin olması gerekenidir.

İyi insanlar iyi atlara binip gitmişler diyen vardı..

Doğrucuymuş arkadaş..

Aynen öyle..

İnsanın iyisi Şam'da kayısı..

Ne demişler nerde çokluk orda ........

Doğru bildin bunaldım biraz..

Alışveriş de kesmedi bugün heyhat!

Şu anda eve iki tane avize takılıyor, bakalım eve gidince bunlar moralimi düzeltir mi?

Ne dersin?

11 yorum:

  1. umarım en kısa zamanda musmutlu olursun :)

    YanıtlaSil
  2. büyük olasılıkla geçer :) geçer geçer..

    YanıtlaSil
  3. cok haklisin. ben de bunaliyorum.ama hic takmamish gibi yapmak lazim.yipratildim ama kendimden baska her kes mutluydu ve artik eskisi kadar takmiyorum parmakla sayilacak insan var shu an etrafimda ama ben ne yapiyim para hirsi, komsudan geri kalma ve.s ve.s. annemi de uyariyorum ama ALLAH ona oyle bir kalp vermish ki hic kimseye kiyamiyor.Yalnizca sabir diyorum.SABIR en guzeli ve de kizlarim tabi ki her sey onlar icin.sen de sabirli ol canim takma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yaptığını ben de yapıyorum ama yine de çıkıyor kalanlardan.Sabır en iyisi yapabilene

      Sil
  4. aynen katılıyorum dediklerinize birde insan çok hassas kırılgan olunca ister istemez az ve öz çevresi oluyor. bazen krdeşimin olmamasına çok üzülürken bazen tek çocuk olduğum için dua ediyorum kardeş dahi olsa haksızlıga gelemezdim herhalde çok yıpranırdım neyse üzülmeyin yanınızda olanların canı sağolsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırılganlık zor zanaat haklısınız,Sağolun..

      Sil
  5. arkadaş atasözleri ve deyimlere yaptığın işkence beni bunalttı buradan.

    YanıtlaSil
  6. Ah o can sıkıntısı bir geçse...Geçti mi bari cano?

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)