21 Ağustos 2013 Çarşamba

Kocaman bir boşluk!

Bazen ne için ve neden yaşadığını bilemiyor insan.

Çalışıyorsun çabalıyorsun, sonra, sonra bir bakmışsın ölmüşsün,hani dünyaya yeniden gelecek de değilsin..

Üzülmüşsün,sevinmişsin, ya da üzülmemiş sevinmemişsin...

Sevmişsin sevilmişsin, ya da sevmemişsin,sevilmemişsin..

Olmuşsun,olmamışsın fark etmeyecek bir gün..

Olup olmadığını da farketmeyecekler..

Kimi çok acı çekmiş kimi az, ölünce farkı?

Neden diye kafasını duvara vurmak istiyor insan, yitip gideceksem neden bunca şey..

Alıp başını gitmek istiyorsun bazen..

Uçsuz bucaksız bir denizde yürümek istiyorsun..

Ben yürüyeyim de batarım batmam endişesi taşımadan..

Ve dönüp dolaşıp diyorsun ki böyle bitmemeli..

Öldükten sonra da yaşamalı insan...Her şeye rağmen..

Öldükten sonra dirilmemeye hiç inanmadım ki ben zaten..

Böyle bitemez zira..

Evet evet kocaman bir boşlukta olduğum doğrudur..

Vardır bunun da bir hikmeti diyelim....




29 yorum:

  1. O boşluk umarım zamanı gelince kocaman bir mutlulukla dolar. Çok fazla sorgulamadan yaşamak lazım. Yoksa içinden çıkamayız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım,doğru sorguladıkça işin içinden çıkamıyor insan.

      Sil
  2. Dünyaya misafirhane nazarıyla bakılmalı. misafir ev sahibinin rızası olmadan ne alıp götürebilir. Rabbim geliş gayemizi unutturmasın...

    YanıtlaSil
  3. http://www2.trdinle.com/Tebessum-35635.html
    sadece gözlerini kapa ve dinleee

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir başlangıcın habercisi olsun bu hal....

    YanıtlaSil
  5. ben sorgulanmalı diye düşünüyorum dünya ya neden geldik görevimiz ne gibi.bomboş geçmemeli hayat
    Dünya ahiret için yatırım yeridir burada ne ekersek orada onu biçeceğiz önemli olan imanla yaşayıp imanla ölebilmek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorgulanmalı elbette ama çok detaya girmeden.Evet yatırım o tarafa olmalı

      Sil
  6. İstisnasız her gece, tam 30 yıldır
    ölüleri görüyorum rüyamda. İstinasız her gece hem de tam tamına 30 yıl..
    Her gece rahmetli babam, anannem, dedem ile sohbet yemek gezi, sanki gerçek hayatta gibi, gerçekten yaşıyorlar gibi..
    Bence de evet yaşıyorlar, o yüzden artık ölüm beni hiç korkutmuyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abovvvv bu nasıl iştir!Ölümü öldürdün o zaman şanslısın

      Sil
  7. Bazen hayat bizi yapamadığımız,erişemediğimiz ya da önleyemediğimiz şeylerle yüzleştiriyor.Öfke duyuyoruz.Bıkkınlık çöküyor.Her şeyin geçeceğini düşünürsek o zaman daha kolay atlatılıyor.
    Bir de eskilerin dediği gibi"eyvallah" diyebilmek..

    YanıtlaSil
  8. Ölüm gerçek ve mutluluk bana göre...bu duygular bende de çok yoğunlaşır bazen...bence esas yaşam öldükten sonra...
    Mutlu günler dileklerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esas yaşam güzeldir hazır olana..Teşekkürler,mutlu günler

      Sil
  9. Hacı bir sirkelen kendine gel sen :)
    Ne için buraya geldiğini ve gideceğin yeri bil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelmeye çalışıyorum bacım.?Peki, tırstım yalnız:)

      Sil
  10. ''Sonum yokluk olsa bu varlık niye ?''
    Necip Fazıl

    YanıtlaSil
  11. O boşluklar zaman zaman hepimizin hayatında oluyor ancak öyle güzel bir şeyle feraha çıkıyoruz ki, bu boşlukta onun habercisi olsun inşallah. Hayatı bazen çok sorgulamamak gerek içine çektikçe çekiyor yoksa.. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy inşallah.Aslında harika bir haber de almadım değil.Doğru sorgu abartılmamalı.Sevgiler.

      Sil
  12. https://support.google.com/blogger/answer/41448?hl=tr belki bu yardımcı olur eğer takıldığın yer olursa bana sor ben resimlerle anlatım hazırlamayı düşünüyorum ama epey zaman alır gibime geliyor üşeniyorum o yüzden kısaca bi anlatayım ben ayarlar temel izinler sekmelerini buldum blogunun göründüğü yerde hani yazı yazdığımız yerde aşağı ok işareti var açılır şekilde şablon vs diye bir panel açılıyor ayarlar altta olmalı ondan sonra ordakileri yap yazar ekle...sonra bu eski adresini kapat yenisini yani yapmak istediğini aç genel maili kabul et.sonra onu yönetici olarak ata. diğerini sildim ben ama dilersen silmeyebilirsin ben maillerden rahatsız olduğum için sildim yenisine geçtim yenisine de gmailimi aldım,
    hatta sonra seni yönlendiriyor istersen hotmailine gelecek mailleri oraya bile aktarabiliyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşk ederim, aktardım ama bu defa da sildiğim maille izlediğim bloglar görünmüyor niye acaba?

      Sil
  13. Çağımızın hastalığı sanırım o kadar çok duyar oldum ki bu cümleyi son yıllarda.
    Hayırlısı...

    YanıtlaSil
  14. valla bana da oluyor oldukça kendimi karadeniz'de alıyor kendimi dinliyorum bir nevi inziva gibi sonrası kendime geliyorum canımm ya sorunlar hiç bitmiyor ki.

    YanıtlaSil
  15. bizi yaratanı bulmak için burdayız. Onun bizdeki tecellilerini görmek ve her an Onu bilip Onunla olmak için. Hiçliğimizi kabul edip Onun varlığında dirilmek için. Cemalnur Sargut Hanımefendiyle tanışmanı dilerim canom. http://www.cemalnur.org/

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)