14 Ağustos 2013 Çarşamba

İndirim ve Kupon Kodları Bir Merkezde

reyhane

Benim gibi alışverişkolik iseniz eminim internetten alışveriş yapmayı da seviyorsunuzdur.Ben normal alışverişlerde de fırsat buldukça fiyat araştırması yaparım.İnternet alışverişlerinde bu iş kesinlikle daha kolay.Hele bir de İndirim kodu, Kupon kodu, Hediye çeki, Promosyon kodları vs. olursa alışveriş daha bir keyifli hale geliyor benim için.

Lafı nereye getireceğim= indirimkodlarim.com Türkiye' de yeni açılmış bir oluşum.Sitede bir çok mağazaya ait kodlar var.Bu kodları kullanarak alışverişlerinizi indirimli hale getirebiliyorsunuz.Örneğin ücretsiz kargo, 100 TL üzeri alışverişe %25 indirim,20 TL'lik hediye çeki gibi bir çok fırsat bizleri bekliyor.

Bir de benim çok hoşuma giden İstek Listesi var. Şöyle ki :Yakın gelecekte satın almak istediğiniz bir şey mi var? indirimkodlarim.com size kendi listenizi oluşturmanıza fırsat sağlar. İndirim almak istediğiniz ürünleri tek tek sıralar ve bizden yardım bekleyebilirsiniz.

En akıllı alışveriş indirimli alışveriştir.

Ne diyelim alışverişimize sağlık:)

Bu arada siteye bir göz atarsanız hiç de fena olmaz, eminim size uygun bir şeyler de bulacaksınız..Bulduklarınızı paylaşırsanız belki faydalanan başkaları da olur ha ne dersiniz?






4 yorum:

  1. Bu olayı bilmiyordum ben, çok iyiymiş yaa :)herşey ücretsiz, 50 TL morhipo hediye çeki buldum kendime, http://indirimkodlarim.com/morhipo

    Teşekkürler http://indirimkodlarim.com/

    YanıtlaSil
  2. Hiç internt üzerinden alışveriş yapmadım .Kredi kartıda kullanmadığımdan acaba düşünsem mi dedirtti yazın sağol canım paylaşımın için.Aslında daha uygun oluyor fiatlarıda.

    YanıtlaSil
  3. hmm güzel site bir köşeye yazdım, lazım olabilir bir gün ;)

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)