25 Ağustos 2013 Pazar

Kezban Şahin Taysun'un Kafesteki Kalp'ini okuyalım mı?


Sevgili Kezban Şahin Taysun merak ettiğim Kafesteki Kalp kitabını hem de imzalı olarak göndermişti bana sağolsun..Şimdi sıra bu kitabı okumaya geldi.Kitap Potkal Kitap Yayınları'ndan çıkmış.Bakalım Sevgili Kezban Hanım'ın  kadın sorunlarına bakışı ne olmuş..Bu arada bir önceki buradaki yazımda  sözkonusu etmiş olduğum kitap okuma etkinliğimde bana iştirak etmişti kendisi,kitaba dair düşüncelerini de paylamıştı, çok mutlu olmuştum..Bakalım bu defa bize hangileriniz katılacak!

Hadi hep birlikte okuyoruz..


Yazarın blogu için buraya tıklayınız.

24 yorum:

  1. Oldukça anlamlı ve okunması gereken bir kitap olduğunu algılıyorum. okuduktan sonraki yorumlarını duymayı bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanılmamanızı diliyor ve tahmin ediyorum.Okuyunca yorumlarımı elbette paylaşacağım..Teşekkürler.

      Sil
  2. okuduktan sonraki yorumlarını merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. yazarın el yazısını koymasa mıydın:)

    YanıtlaSil
  4. Buena lectura! genial tiempo para leer.

    Saludos y feliz semana.

    Ale
    Costa Rica

    YanıtlaSil
  5. Canim ilginc geldi bana mutlaka ama mutlaka paylasmani istiyorum bende ona göre kitap almak istiyorum bazen kitaplari yariya kadar okuyorum beni günlerce beklerle bititrmek icin ilgimi cekmiyor bazilari ama paylasmana sevindim tesekkür ediyorum canim sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki paylaşırım cnm,bazı kitaplar okutmuyor kendini haklısın.Sevgiler

      Sil
  6. Ama böyle birlikte nasıl okuyacağız. Önceden haber ver canom çok isterim seninle aynı anda aynı kitabı okumayı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha yeni başladım kuzum geç kalmış sayılmazsın

      Sil
  7. Okumayı seven birilerini görmek müthişşşş;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl bunu idrak edebilmek müthiş, harikasınız

      Sil
  8. Merak ettiiim.
    hemen bir dalış yapayım bakayım :)

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)