3 Ağustos 2013 Cumartesi

Şu gözlere bak!Büyüyünce çok canlar yakacak!



Küçük oğlum arkadaşı ile oynamaya giderken iki yaşlı teyze "Şu gözlere bak!Büyüyünce çok canlar yakacak!" demişler ona bakarak.Bana anlattı eve gelince."Sen ne cevap verdin?" dedim."Hiç" dedi.Zaten okul büfesinden bir şey alırken de kızlar devamlı "şu çocuğa bak ne kadar da yakışıklı" diyorlar bana dedi."Sen ne diyorsun onlara?" dedim."Hiç" dedi.

Bu postu da bir kolum askıda yazıyorum,üç gündür omzumdan beri kolum ağrıyor,buradaki yazımda da mevzu edinmiştim,akşam acile gittim,boyun fıtığım da var, ama filmde ona dair önemli bir şey görülmedi.Dr.iki gün askıya al dedi aldık.Yalnız ne menem bir ağrı bilemezsiniz.Yaşamanızı istemem doğrusu..Yumuşak doku romatizması mel'unun adı da..


24 yorum:

  1. :)) O ne özgüven o :)) Maşallah diyelim,nazar olmasın.

    YanıtlaSil
  2. çok geçmiş olsun, miniğe de maşallah diyelim...

    YanıtlaSil
  3. Ooo maşallah maşallah Allah oğlunuza ömür verisn sağlık versin inşallah..
    Size de acil şifalar diliyorum çok geçmiş olsun..
    Selam ve sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnnnn..Çok tşk. ederim.Selam ve sevgiler..

      Sil
  4. Geçmiş olsun ve oğlunuda oku üfle ! =)

    YanıtlaSil
  5. bende bişiler yazmıştım gelmedimi =(

    YanıtlaSil
  6. Maşallah ona:)) Bu arada geçmiş olsun. Çabucak iyileş, güzel postlarını bekliyorum. Hayırlı kandiller. Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşk. ederim,Hayırlı kandiller, sevgiler

      Sil
  7. Fazla ortaya koymayın resimleri , nazar değer sonra :) Size de Geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun Allah şifalar versin. Allah nazardan saklasın yavrunuzu. Annesi okuyuverin nazara gelmesin yakışıklı. :)

    YanıtlaSil
  9. çok geçmiş olsun..
    kolum ağrıyor demiştin. benimki de geçmedi :/
    Allah şifa versin..
    Allah sana hayırlı gelinler versin :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın.Hiç geçmedi, sürünüyorum bildiğin..Amin,sana da acil şifa dilerim..Gelin? Ha aminnn:)

      Sil
  10. Maşallah allah esirgesin
    çook geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  11. Yakışıklıma kocaman bir maşaAllah diyorum.

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)