22 Ağustos 2013 Perşembe

Girişimci olsan da iyi pilav yapabilirsin!

Sevgili Burcu Meriç benim twitterdan takip ettiğim "Miya PR ve Sosyal Medya Ajansı ve SWBN Kurucusu-Halkla İliskiler ve Gorsel İletisim Tasarimi Uzmani-Cosmoturk Kose Yazari-10bin Kadindan Biri" 

Biraz önce twitterdan pirinç pilavı kursu verebileceğini tweetleyince bu fırsatı kaçırmayıp blogumdan kayıt altına almak istedim..Hadi bakalım iyi pilav yapmak isteyenlere gelsin..Ben de şimdi twitterdan bu yazının linkini atacağım kendisine rızası olmadan yazdım bakalım ne ile karşılaşacağım:)?

Pirinc Pilavi nasil yapilir kursu var mi? Yoksa ben verebilirim.

buradan alsak üstad

tabii :) kaliteli baldo pirinc sicak su altinda beklicek. Az tereyag az zeytinyagi ile Pirinc kavrulur. Uzerine iki damla ++

+limon yarim kesmeseker tavuk suyu ya da knorrun islak bulyonu, bire birbucuk olcu su. En onemlisi harli ateste pisecek.

+uzerinde gozenekler olunca kisik atese gecilecek :)

15 yorum:

  1. Tek bildiğim püf noktası "bire bir buçuk su"ydu :) Burcu Meriç'in tarifiyle çok daha güzel olacağa benziyor.Ayrıca da ben de Burcu Meriç'in takipçisiyim, bayılıyorum hayat enerjisine, hiç yorulmuyor sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bildiğim tarifti bu limon ve şekeri yıllar önce Emine Beder'den öğrenmiştim, ama Burcu Meriç'ten öğrenmek iyiydi pilav tarifini.Evet bence de çok enerjik maşallah diyelim.

      Sil
  2. online kurs:)) bence böyle yazıp tweetin geldiğinde hemen yazmaya geçmelisin.

    YanıtlaSil
  3. İlginç... :) Kafa Dergi ve Ters Düz'e de buyurun. :))

    YanıtlaSil
  4. süpermiş :)
    bu bir ilk :)belki devamı gelir yeni girişicimlere fikir olur:))twitter üzerinden eğitim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen süper dedinse tamamdır o:) Bekliyorum ben de bakalım sonraki girişimci kim olabilir?:)

      Sil
  5. Reyhancığım, şu twitter da bir online pilav yapılmamıştı o da gerçekleşti:)) Bence harika bir uygulama olmuş:)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. twitter üzerinden nikah bile kıyıldı bunun için geç bile kalınmış.
    tebrik ederim seni bu iş tutarsa önünü sen açtın ;)
    bu arada çok ilgünç ben güzel pilav yaparım :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya, tüh:) Ha bu iyi oldu ben açtım dimi:) Pilavını yiyelim bak bi ara unutma..

      Sil
  7. Canomm ben twitterda pilav tarifi vereli 1 yılı geçmiş yazısını da yazmıştım. Bu arada iyi pilav yaparım ;) öptümm

    YanıtlaSil
  8. Annemin piavından olmuş bu tarif :) Ben de çok nadir tutturamam ama genelde iyi pilav yaparım :)

    YanıtlaSil

☼ Reyhan'a Yorum Bildir ☼

UNUTMA

Öleceğimiz son günden bugüne bir perspektifle bakacak olsaydık,kararlarımız çok farklı olurdu.(Leadbeater)